28:e Juli, nån mer?
Jättefin ring Syllis! Och annorlunda!
Jättefin ring Syllis! Och annorlunda!
Åh.. vår fotograf som också var min systers sambo har nu fyttat ifrån henne.. jag hoppas innerligt att de är överens och att han kan ställa upp ändå. Vi har verkligen inte råd med att hyra en. Och han kan verkligen allt detta då de precis startat upp ett företag som håller på med sådant här.. han ska ju få våra bilder i sin portfolio.. hoppas så mkt han vill ställa upp på vår stora dag ändå.
Vi ska köra på lax och en potatissallad som vi hittat. Lite lyxigare än vanlig men inte så fettig som min mamma sa ;) Hur som så blir det lite cremefresh till det, sallad med feta ost. Sedan lite bröd till. Min låtsasfarmor kommer att lägga till en kryddig fläskfilee. Tårtorna gör min faster som har ett konditori. Blir fler småtårtor istället. Vi har inte kommit hela vägen med detta ännu.. men detta är så långt vi kommit. Vitt vin, rött vin, lättöl, starköl, läsk och loka/ramlösa och Te å kaffe till fikat givetvis.
Föresten! Ska ni ha någon överaskning? Vi ska köra en flashmob till låten party rock anthem. När alla fått i sig sista tårtbiten och sitter ned så ska vi som ska dansa den gå upp och låtsas som att vi ska ha mer tårta. Sedan slås låten igång och vi kör Kommer att bli hur kul som helst! Gör någon fel så är det ju bara charmigt!
Viccan hur menar du med beskrivning av gästerna? Så alla vet vilka alla är? Bara nyfiken