Nudax skrev 2012-06-06 20:49:58 följande:
Vad härligt att känna prästen så väl, låter som ett personligt och vackert bröllop på så sätt =)
Det känns som om vi är ganska klara med allt som måste göras i förväg. Såväl vigsel som fest kommer att vara i min barndomsträdgård och vi har fixat ett stort vädertåligt partytält dit, vigseln kommer vara under bar himmel (hoppas vi) och det mesta är färdigplanerat kring upplägg. De stora sakerna som är kvar är kläder till mannen (han vill vänta 2 veckor till innan vi fixar det då vi håller på och gå ner i vikt), underkläder till mig och lite finlir kring hur vi ska få ihop vigselakten. Sen förstås mycket som ska ordnas veckan innan, tårta, blommor, storstäd, fix och dekoration etc
Hur långt har ni kommit?
Jo då det är kul
Var liksom inte på fråga var vi skulle gifta oss nånstans och vem vi ville ha som skulle viga oss
Oj ja men då har ni ju kommit en bra bit på väg tycker jag!
Jo då vi har ordnat allt stort. Är bara skor till mannen, min klänning ska sys in, jag ska sätta i löshår, fixa lite bordsdekorationer och göra klart med maten. Vi kör på rejält budget och fryser in fläskfilée osv. Väntar nu bara på att lax ska bli billigt :)