28:e Juli, nån mer?
Vi gifter oss också denna dag, på vår 6:e årsdag!
Vi har gjort mycket men har en del kvar.
Inbjudningskort klara och utskickade. Har inhandlat material till vigsel- och festprogram samt placeringskort.
Vi har köpt min klänning, skor, underkläder och flor. Lite smycken kvar att inhandla eller låna.
Vi kommer att hyra min m2b kläder på samma ställe som jag köpt min klänning och vi har bokat in en tid om två veckor där det skall provas in. Han får lhyra allt, skor, skjorta, väst, manchettknappar, allt, för ett förmånligt pris, så det är ju snart klart =)
Bröllopsresan är bokad och betald.
Kyrka och festlokal bokade och klara.
Vår vigselförättare, kantor, solister m.m. är klart.
Våra värdpar fixar och donar med festen, så den vet jag ingenting om men litar på att alt är så perfekt det kan bli den dagen =)
Har bokat frisör och sminkkurs på Makeup store, kommer att sminka mig själv.
Vi har skrivit ut och på hindersprövningen, den skall vi skicka här i dagarna.
Håller på att bestämma oss kring vem som ska göra tårtan, inte bokat.
Vi har bestämt oss för ringar men inväntar pris, sen skall det beställas.
Mina tärnors kläningar är klara och bestmannens klädsel blir klar samma dag som min m2b.
Har i princip betämt mig för vilken florist vi ska ha men inte bokat, skall göra det i veckan.
Fotograf är vi nästan klara med.
Färdmedel är snart klart men inte bokat.
Serveringspersonal är klar och folk som skall hjälpa till med annat kring festen.
Maten är bokad och klar.
Drycken bestämd men väntas på att inhandlas från tyskland.
Vi behöver någon som spelar på festen men har inte hittat något bra, behöver tas tag i.
Vi behöver boka boende...vi vet var vi ska bo men inte exakt vilket rum vi vill ha.
Det är mycket som är klart men en del kvar att ta tag i men det skall nog ordna sig =)
De viktigaste delarna som att vara någonstans att bli vigda, någon som viger oss och ringar är i princip klara..då löser sig säkert allt annat till det bästa =)
Kul med så många som har samma dag som oss =)