• Sara85

    Bh för storbystade!

    Hejsan!

    Jag behöver tips på vart man kan hitta bra bhar för storbystade att ha under brudklänningen?

  • Svar på tråden Bh för storbystade!
  • Chicita

    Jepp... den bh'n är helt underbar om man har lite större byst.
    Jag har 80F och den sitter som en smäck Solig 

  • Sara85

    Tack för tipsen!!

    Har ni tips på bra bhar med axelband? :)

  • Jonkne

    Vad ska du har för klännning? Min klänning sitter så bra att jag inte behöver ha bh  trods F kupa
    :o) men annars skulle jag ha en AVA BH från Fantasie sitter som gjutet. Wonderbra är oxå super men tycker att den gör lite ont under bysten, men alla är vi skapta olika.

  • Chicita

    Vanliga BH:ar köper jag numer på bonprix faktiskt Glad
    Dom har flera som är jättesköna, billiga och som sitter riktigt bra

  • Hvidbrud

    Panache och fantasie tycker jag är super bra! Freya har några färgglada och de håller också bra och lite roliga bikinis har de också! Jag brukar köpa på enat eller figleavs.co.uk

  • FelizLane

    Jag brukar handla på Lindex.. Ella eller vad den heter.. 

  • Ponduss

    Jag shoppar behå från bravissimo.com där finns det en hel del olika att välja på, jag har 75H så jag vet vilka problem det kan vara att hitta nåt.. Hoppas du hittar nåt ändå =)

  • daniiel
    Chicita skrev 2012-03-07 19:45:12 följande:
    Vanliga BH:ar köper jag numer på bonprix faktiskt Glad
    Dom har flera som är jättesköna, billiga och som sitter riktigt bra
    Samma här :) Bra storlekar, sköna och bra priser :)
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-03-07 21:52:21 följande:
    Samma här :) Bra storlekar, sköna och bra priser :)
    Ja verkligen bra priser Skrattande
    Jag köpte en t-shirt BH på prov där nu för 129:- trodde inte att den skulle sitta jättebra. Men jag blev så nöjd att jag beställde en till direkt. Första tanken var att den väl säkert duger att ha när jag ska till hotellet och städa i alla fall.
    Men den var superskön, har nog aldrig haft en så skön BH någon gång tror jag. Dom skaver alltid under armarna på mig, men den här hade inte så breda kupor utan djupare istället Skrattande 
Svar på tråden Bh för storbystade!