nån från hudiksvall som gifter sig i sommar?
vore roligt om det fanns fler från hudiksvall som gifter sig i sommar, vart och hur ni planerar
vore roligt om det fanns fler från hudiksvall som gifter sig i sommar, vart och hur ni planerar
Vi kommer att gifta oss i Högs Kyrka i juli och fest pa Frägsta i Näsviken, kommer att bli ca 75 gaster (hoppas vi). Fast vi ar bada bosatta i London sa vi planerar 'pa distans' sa att saga Men har hunnit klart med ratt mycket redan, menyn bestamd, fotografen bokad aven sa kyrkan och festen. Klanning inkopt - men inte levererad annu, skor oxo inkopta. Inbjudningarna kommer att ga ut denna vecka. Sen har vi inte kommit langre. Ska hinna hem nat under varen for att fixa med mer saker som hindersprovning t.ex.
Vad har ni planerat?
Oooh! Jag är från Hudiksvall, men vi gifter oss i Leksand i sommar där jag har bott i 1 ½ år. Denna tråd ska jag följa slaviskt. Kul med Hudikbrudar! :D
Jag sag att du har samma dautm som mig Malin Bra val!
Jag och min sambo gifter oss 25/8 i Enånger, ca.50 gäster från trakten, sthlm och gbg ska bli riktigt kul och längtan är total!
vi gifter oss den 16e juni i högs kyrka och festen kommer sedan bli på högsgården. det är så himla fint
ute i hög så det tror jag kommer bli toppen bra :)
ca 40 pers har vi bjudit. vår närmaste familj och vänner.
Va roligt att ni oxo valt Hogs Kyrka Vi funderade pa Forsa Kyrka forst, men den kandes alldeles for stor och Hogs Kyrka ar ju bara sa himla fin! Later som ni kommer fa en jattefin dag oxo!
Vad ska ni ha för klänningar? lägg gärna in bilder :)
har ni valt tema? frisyrer?
det här är min klänning, men som gjort om en del. tog bort den stora fula rosetten, gjorde om till korsettsnörning bak och tog bort det långa släpet.
jag älskar glitter så den här passade mig super bra!
Ja,eller hur :) Bästa datumet :)
Vart kommer ni alla ifrån? Är det Hudiksvall eller är det utifrån? Kommer era män från Hudiksvall?
Ååh, Högs kyrka är så fin!
jag kommer från hudiksvall, min sambo från edsäter. men nära nog :)
Igår beställde jag hem klänningar till mina små brudnäbbar, våra barn.
kommer ha 4 brudnäbbar och min syster kommer vara brudtärna.
Vad kul med en tråd från mina hemtrakter. Kommer helt klart att följa denna! :)
Ar det nan som kanner till nan som hyr ut gamla bilar i Hudiksvall eller omnejd? Andra halvan vill garna ha en gammal bil for dagen, typ en vintage Porsche, Jaguar, Aston Martin etc nat i den stilen fran typ 50-60 tal.
Kolla in denna sida. Där kanske det finns nått http://www.bfm.nu/sok.htm i bilväg som passar.
Annars finns det ju lite veteranklubbar i Hudik, men jag hittar ingen hemsida eller nått. Googlade lite snabbt bara :)
Var det någon av er som var med i HT idag? :)