• Lovajsing

Sånger!

Hej! Jag har en fråga om musik till bröllop.
    Jag har tänk attsjunga till min man på vårt bröllop men hittar ingen perfekt sång. Har ni några tips?

• Svar på tråden Sånger!
  • MittiPrick

jag har skickat dig ett meddelande

• Rut

Jag skulle sjungit Said i loved you but i lied- michael bolton om jag vågade,

• Cantaton

Vad vill du säga med sången? Vad är du? Vad är ni? Jag kan ge dig en lista med hundratals sångförslag med förutsättningarna du nämner just nu, men ge oss något konkret så kanske jag kan koka ner listan lite :)

• ichboll
    daniiel skrev 2012-02-29 17:58:55 följande:
    Du kanske kan hitta något på min spotify spellista - Bröllop :)
    Ville bara tacka för en bra spellista.... sitter och planerar musik vi vill ha på festen och kommer ta en del från din lista... tycker du har en bra blandning som passar alla åldrar. Låtar som vi själva inte skulle ha tänkt på :)
  • daniiel
    ichboll skrev 2012-03-11 13:14:43 följande:
    Ville bara tacka för en bra spellista.... sitter och planerar musik vi vill ha på festen och kommer ta en del från din lista... tycker du har en bra blandning som passar alla åldrar. Låtar som vi själva inte skulle ha tänkt på :)
    Styrka skrev 2012-03-11 19:07:52 följande:
    Oj, och WOW!!! vilken bra lista! Tusen tack! *bockar och niger*
    Tack :) Ja, jag har själv norpat låtar från andras spellistor och har försökt tänka på att bara ha lyckliga kärlekssånger så att säga, men i många olika stilar :)
  • Lovajsing
    Cantaton skrev 2012-03-11 00:08:24 följande:
    Vad vill du säga med sången? Vad är du? Vad är ni? Jag kan ge dig en lista med hundratals sångförslag med förutsättningarna du nämner just nu, men ge oss något konkret så kanske jag kan koka ner listan lite :)
    Jag vill säga hur mycket han betyder för mig, att jag tycker att han är fin precis som han är. men jag vill iten att det skall vara för puttinuttigt men ändå fint! Det skall vara en låt som kan vara från hjärtat. det finns ju många fina sånger, men många har ju använts på många bröllop och det tycker jag kä'nns lite tråkigt.
    har du några förslag?
Svar på tråden Sånger!