• Estelle

    Någons budget som överstiger 300 000 SEK?

    Ville bara veta, någon på BT?

  • Svar på tråden Någons budget som överstiger 300 000 SEK?
  • Estelle
    LiveForever skrev 2012-02-28 18:11:59 följande:
    Nää det skulle jag nog inte ha berättat i så fall Skrattande
    Okej
  • Estelle
    Dejli skrev 2012-02-28 18:54:33 följande:
    Det här är ju på många sätt ett "do it yourself"-forum, där de en stor andel av trådarna handlar om pyssel och kinaklänningar... med en så stor budget är det nog många som anlitar en "wedding planner" istället gissar jag, eller letar inspiration på mer "exklusiva" ställen. Och ja, jag håller med tidigare talare om att man nog inte gärna går ut med att man har den budgeten heller, även om man rör sig här.

    Kanhända men jag skulle föredra att ta hjälp av en bröllopskoordinatorer och inte låta denne ta över...


    Det är min bröllop och det är jag som fixar den (med 60% hjäp av andra)

  • Estelle
    TheD skrev 2012-02-28 19:59:41 följande:
    Knappast att man går ut med sådan information....
    Får man undra varför eller ska jag låta bli?? :)
  • Estelle
    Dejli skrev 2012-02-28 20:31:28 följande:
    Jag undrar förresten, är Isabella Bernadotte (som det står på din förlovningssida) ditt riktiga namn? Tyckte det hörde ihop lite roligt med ditt nick Estelle. Din fästmans efternamn Windsor är ju också den brittiska kungafamiljens "efternamn" på samma sätt som Bernadotte är den svenska kungafamiljens "efternamn".

    Menar inte att hoppa på dig, men tycker det var väldigt många lustiga sammanträffanden... men det kanske är så det är.

    Estelle har med kungafamiljen att göra (inspirationskälla) :) underbart namn


    Bernadotte är inte mitt rikriga efternam utan min farmor hette så, alltså hette farfar Lindström så pappa heter Bernadotte Lindström och jag fick heta Isabella (min andranamn) (mammas efternamn) Bernadotte Lindström. Windsor har jag däremot ingen aning om...

  • Estelle
    Willow skrev 2012-02-29 14:27:47 följande:
    Estelle: Ta inte at dig av dem negativa kommentarerna - alla ar olika och alla har olika budget och vi vill alla gora det basta med vad vi har!
    Tack! :)
  • Estelle
    bruden2012 skrev 2012-02-29 15:02:01 följande:
    någon undrade vad alla skulle köpa för morgongåvor till sina män, hälften av svaren var att de inte skulle köpa morgongåva och de kommer vara lyckligt gifta trots att de väljer att inte köpa morgongåvor, att de inte är materialistiska etc. men själva grejen var att TS för den tråden undrade vad folk skulle köpa inte OM de skulle köpa något.
    Håller med och känner tyvärr igen det...
  • Estelle
    TheD skrev 2012-03-02 14:01:20 följande:

    Det är alltid någon som uppfattar det som skryt. Visserligen beror det på hur man lägger fram det men iaf. Bara för att man lägger 300.000:- på ett bröllop så finns det INGA garantier att det blir lyckat!


    Håller med till 100%
  • Estelle

    Det blev väldigt delade åsikter här... Hoppas ingen tog illa upp. Personligt så skryter ingen här och ingen är för snål.

Svar på tråden Någons budget som överstiger 300 000 SEK?