• knyttan

Problem med acne/stora porer/dålig hy innan bröllopet?

Jag har också haft problem med hyn i massvis med år men sedan så tipsade en kompis om Nuxe och det har verkligen funkat som en mirakelkur för mig. Tidigare så hade jag jämt problem med stora porer, finnar och elände... men sedan jag började använda nuxe så har det blivit mkt bättre, kanske någongång i månaden numer så får jag en plita, som mest. Det bästa är att de produkterna bara innehålle rnaturliga ingredienser och inte tilsätter parabener mm.

• knyttan
    annelie1981 skrev 2012-03-24 08:09:13 följande:
    Kan ju vara värt att prova, vart köper man Nuxe?
    Jag köper på Åhlens. Tror det finns på Kicks också o på vissa hälsokostaffärer.
  • knyttan
    annelie1981 skrev 2012-03-24 18:51:02 följande:
    Vilka produkter köper du, eller kör du Nuxe rakt av, rengöring,smink etc?
    Jag använder rengöringsgel och ansiktvatten av den linjen som heter Aroma Perfection. Jag tycker det är det bästa jag någonsin har använt, men märker på direkten om jag slarvar några dagar med rengöringen Tungan ute Inte så farligt dyrt heller, tror det kostar 170-200 kr om jag inte minns fel.
    Som ansiktscreme använder jag Creme nirvanesque, den är lite dyrare eftersom det är en antiage-creme, men tänkte jag ska prova deras vanliga fuktcreme istället.
    Eftersom jag är så himla nöjd så kommer jag nog köpa på mig lite fler grejer som ansiktsmask mm. Kan återkomma då med mer recensioner Skrattande
Svar på tråden Problem med acne/stora porer/dålig hy innan bröllopet?