Inlägg från: maria12 |Visa alla inlägg
  • maria12

    Alla presenter?

    Jag tycker inte att det är konstigt om man inte ger en massa presenter till alla. Jag har frågat några vänner om de kan sjunga under vigseln men jag har inte tänkt ge dem någon speciell present, annat än ett stort tack och tackkort såklart. Jag tycker i så fall att det är mer värt att man gör lite mer personliga tackkort och faktiskt skriver något personligt till alla som har hjälpt till på något sätt.

    Jag ska betala sminkning till min tärna som tack och vet inte om min M2B betalar något till sin bestman. Jag tror inte att folk förväntar sig en massa presenter, och skulle det vara så så tycker jag att det är lite konstigt... Jag var toastmaster och tärna på ett bröllop i höstas, bruden betalade min klänning och det var ju snällt! Däremot hade jag uppskattat ett tackkort med något mer än samma text som de skrivit till alla, men det är bara min åsikt.

    Sedan ska vi baka macarons och lägga 2 st i en liten ask som vi viker själva på varje plats, ev kommer dessa även att fungera som bordsplacering. Så det blir ett tack som man antingen kan äta upp direkt eller spara till dagen efter, och jag tycker att det är kul med något man har gjot själv! 

Svar på tråden Alla presenter?