• sofiasmamma

    Röda skor?


    Jag har massor av fina sköna skor hemma, funderar på att använda ett par mörkröda klackskor istf. att köpa ett par som ändå inte kommer att synas och som jag aldrig mer kommer att använda.


    Dessutom är jag lite lockad av kontrasten om man ändå sticker fram en fot.


     


    Men vad säger ni? Bu eller bä?

  • Svar på tråden Röda skor?
  • Tokig

    Jag älskar kontrasten av den vita klänningen och färgade skor. Jag kommer själv ha en spetsklänning och röda skor. Men jag tycker det är lika härligt med blåa, gröna, gula, rosa... ja t om svarta skor.


    Håller på att övertala min älskade till att matcha mina skor med sina strumpor :)

  • sollan

    Absolut kan du ha röda skor.
     Själv ville jag haft rosa, har rosa detaljer i klänningen.Men hittade inga skor i rätt rosa färg så blev ett par silvriga skor istället(färgtema färg;))  Hade jag inte haft det rosa i klänningen så hade jag lätt haft ett par rosa skor.
    Fränt med färgade skor enligt min smak. Glad


    Blivande vårbrud
  • Aprilbruden

    Såklart du ska ha röda skor!! Det ska jag också ha :)

  • daniiel

    Tummen upp för röda skor, skitsnyggt! Dessutom extra skönt om det är ett par du redan har hemma, då har du kanske redan hunnit gå in dom :)

    Bara googla på tex "bride red shoes" så ploppar det upp massor av fina bilder på brudar som har röda skor. Jag tycker verkligen det är jättefint :)


Svar på tråden Röda skor?