• Tinzi

Hur får jag skrivaren att skriva ut på baksidan???

VET att den kan om den vill, för fick nyss ut ett brev som den själv vände på (blankett på forsakringskassan.se)
    Men sen när jag vill att den SKA skriva ut dubbelsidigt (festhäftet) så vet jag inte hur jag gör...
    har valt AUTO på dubbelisdig, men går bara att välja NEJ, auto eller manuell, och hur gör man sen på manuell?

NÅN som vet?

• Svar på tråden Hur får jag skrivaren att skriva ut på baksidan???
  • Chicita

Det beror på vad du har för skrivare och vad du använder för program för att göra festhäftena också...

• Tinzi
    Chicita skrev 2012-02-24 19:30:09 följande:
    Det beror på vad du har för skrivare och vad du använder för program för att göra festhäftena också...
    har kollat instruktionerna 4 ggr, och krånglat i en halv dag nu, lyckas typ varannan  gång utan att inse vad jag gjort för skillnad i inställningarna :(
  • Chicita
    Tinzi skrev 2012-02-25 22:44:05 följande:
    har kollat instruktionerna 4 ggr, och krånglat i en halv dag nu, lyckas typ varannan  gång utan att inse vad jag gjort för skillnad i inställningarna :(
    Skumt...

Jag vet att på jobbet så måste vi gå in under avancerade inställningar på skrivaren varje gång vi ska skriva ut dubbelsidigt. Och inställningarna ligger inte kvar.

Men det ska ju funka om det funkar ibland...
  • Dejli

På vår skrivare på jobbet heter den inställningen duplex. Vad heter din skrivare?

• Tinzi
    Dejli skrev 2012-02-25 23:30:21 följande:
    På vår skrivare på jobbet heter den inställningen duplex. Vad heter din skrivare?
    oki, min heter: EPSON, men är som att inställnningarna trillar bort efter varje gång så jag måste göra om hela långa proceduren IGEN liksom, men nu har jag hittat ett tryckeri som gör 90 festhäften för 1000:_ så kanske värt att slippa köpa tjockare papper, bläck, och sitta med problemet tänker jag :)
  • Chicita
    Tinzi skrev 2012-02-26 16:47:46 följande:
    men nu har jag hittat ett tryckeri som gör 90 festhäften för 1000:_ så kanske värt att slippa köpa tjockare papper, bläck, och sitta med problemet tänker jag :)
    Ja och om inte annat så måste det ju bli rakt och inte suddigt någonstans också om du lejer bort jobbet, annars får du ju klaga Flört
    Lite svårt att klaga på sig själv Oskyldig
Svar på tråden Hur får jag skrivaren att skriva ut på baksidan???