• Juni 2012

    Hur blev ni hippade?

    Spännande!

    Jag är ju ännu inte gift och har inte fått någon hippa, men jag hoppas jag också! Men jag har inga tjejkompisar, så jag tror inte att det blir något.

    Hoppas att dina tjejkompisar får ihop något riktigt minnesvärt (på ett positivt sätt....!)  Solig

  • Juni 2012
    sollan skrev 2012-02-24 10:35:08 följande:
    Du kanske har kvinnliga släktingar tex systrar,kusiner som planerar nått  :)
    daniiel skrev 2012-02-23 22:51:17 följande:
    Jag blev inte hippad, så kan det gå! ;P
    Hoppas att du får din hippa och att den blir jättebra och roligt :)
    <a href="m4129438.html?http://augustibrud.bloggplatse n.se/" target="_blank"><strong>augustibrud.blogg platsen.se/</strong></a></div> </div> Ja jag är inte orolig att det inte kommer bli en trevlig upplevelse...Bara nyfiken som tusan på vad de kan tänka sig hitta på...hehe<div id="forummessagefooter">Blivande vårbrud
    Min kusin är pojke och 10 år gammal. Jag har en bror som är mycket äldre än mig. Så det tror jag inte.
  • Juni 2012

    Jag väntar fortfarande med spänning! Dock har jag ju fortfarande inga tjejkompisar/systrar/kusiner så oddsen är ju rätt låga. Tungan ute

    Min m2b´s kompisgäng har inte hört av sig än.... Men enligt viss tradition så ska bruden inte veta om när m2b ska bli kidnappad. Låter ju sjukt opraktiskt?!
    Kul det vore om de stormar in här i morgon, lördag, och haha, han är inte hemma på hela helgen. De andra helgerna är vi i sommarstugan.

    Någon mer som har hört talas om att man inte får veta när (eller snarare, om!) den andre ska kidnappas?
    Det låter verkligen osmidigt?

  • Juni 2012

    Nä, det verkar ju lite opraktiskt.
    Hur vet man om de tänker hitta på något då? Jag skulle gärna hjälpa till med hans svensexa, har luskat vad han skulle vilja göra/inte göra, m.m.
    Men de hör ju aldrig av sig. Mitt telefon-nummer finns på eniro, hitta, m.m så de kan ju lätt få kontakt med mig och berätta om sina planer.

  • Juni 2012
    Chicita skrev 2012-05-11 18:48:49 följande:
    Om jag var som dig så skulle jag nog ha kontaktat någon av din blivandes närmaste vänner och sagt att du ville kolla av att inte svensexan blev på någon av helgerna som ni planerat annat på.
    Då får du ju också höra om dom planerat något alls. Och kanske då annars kan styra upp så han i alla fall får en svensexa Glad 

    (jag skulle nog i så fall hintat något om att jag hade hoppats att min hippa var gemensam eller samtidigt som blivandes. Så kanske någon flickvän till blivande makens kompisar skulle komma på den jättebra idén att "jamen då kidnappar vi väl henne samma dag då, det borde hon aldrig misstänka" Tungan ute 
    Rar tanke, men hans vänners fruar/flickvänner är inte mina vänner, tyvärr. De umgås med tjejmiddagar och grejer, men jag har aldrig varit bjuden. Vi lever verkligen i olika världar, jag och de. Vi har verkligen inte en siffra gemensamt, så skulle de hitta på något skulle det inte kännas riktigt ärligt utan bara väldigt tvingat.

    Och om de tar oss samtidigt utan att ha sagt något innan hoppas jag att de har fixat en bra hundvakt eller låter oss åka hem med 4-5 timmars mellanrum.

    Jag vill inte hinta, det känns lite för "tiggigt" på något vis, om du förstår. Vill de göra något så gör de det, vill de inte så ska inte min hintning få dem att känna sig tvingade att rafsa ihop något nu när det är så kort tid kvar.
Svar på tråden Hur blev ni hippade?