• Virriga Virre

Tips på tärn kläningar i Lila med rimmligt pris och i stl 40 och uppåt?Någon?Samt tips på hur jag kan sy en sjal typ??

Letar kläningar till mina tärnor,lila och längde från knäna och ner,har kollat flera sidor på nätet men dem har små stl har även hittat ett grymt fint ljus lila tyg som jag vill sy och ha över axlarna i kyrkan då jag ej har något band på min kläning,så tips av någon snälla!!!!!

• Svar på tråden Tips på tärn kläningar i Lila med rimmligt pris och i stl 40 och uppåt?Någon?Samt tips på hur jag kan sy en sjal typ??
  • Sansim

Vet inte vad som hände, men klänningarna var superfina! :)
    Kunde inte hitta dom på hemsidan...

• Chicita

Det här är en till från bonprix om ingen redan har tipsat om den...
    www.bonprix.se/produkt/chiffongklaenning-matt-syren-920541/&sk=7438&sco=lila&fb=0

Klänningarna ovan:
    www.bonprix.se/produkt/bandeauklaenning-ljuslila-905477/&type=image&sk=7438&sco=lila&fb=0

www.bonprix.se/produkt/klaenning-lila-915292/&sco=lila&fb=0

www.bonprix.se/produkt/one-shoulder-klaenning-baerroed-909219/&type=image&sk=7438&sco=lila&fb=0

www.bonprix.se/produkt/chiffonklaenning-lila-978460/&sco=lila&fb=0

Du hittar dom och många fler på bonprix om du sorterar efter korta aftonklänningar och lila som färg...

• Lillis82

Tack Chicita Glad du han före ..Glad

• Sansim
    Estelle skrev 2012-02-26 16:30:12 följande:

Var har du hittat denna?
  • Estelle

Baylay var helt fel, ursäkta.

• Virriga Virre

Wow tack för alla tips har jobbat hela helgen,så nu kan jag sätta mig å kolla grymt snygga kläningar!!!fluga till barnen hitta jag tyg åt och har lyckat sy fyra små söta flugor och är riktigt impad på hur fina dem vart!har även lyckat sy en sjal och en hjärtlig kudde till ringarna i samma färg,önska jag hade tiden annars hade jag nog försökt mig på att sy med de vackra tyg jag fick tag i två kläningar haha

• drömmer

Åh kan vi inte få se bilder på det du sytt ?

• Virriga Virre

Flugorna jag har syr,den svarta är på Hm försökte få dem i samma stl
Svar på tråden Tips på tärn kläningar i Lila med rimmligt pris och i stl 40 och uppåt?Någon?Samt tips på hur jag kan sy en sjal typ??