• ella

    Vita stolsöverdrag sökes

    Vi har fåt tag på en jättetrevlig lokal där vi kommer att ha vår fest i.
    Det som skulle lyfta rummet är dock att ha vita stolsöverdrag över de bruna stolarna.

    Är det någon som vet var man hyr eller beställer detta billigt?
    Har kollat eventföretag men de vill ju ha 40-50 kronor stolsöverdrag.
    Blir ju rätt mycket oengar när man ska ha 95 gäster..

    Tacksam för svar!!!!!!

  • Svar på tråden Vita stolsöverdrag sökes
  • ella

    Tack! Ska kika på ebay..Vi har bara tillgång till lokalen från kl 11 samma dag så vill underlätta för de som ska dekorera lokalen. För jag antar att det tar sin tid att knyta fast alla lakan?? =)

    =)

  • ella

    De såg jättefina ut..men det skulle blir rätt dyrt när vi har nästan 100 gäster..att lägga 3500-5000 spänn på bara stolsöverdrdagen känns sådär.. =(

  • ella

    Ingen som har från sitt bröllop som vill hyra ut eller sälja för en billig peng?

  • hjgs

    jag kommer sälja 40st efter bröllopet, vi gifter oss 30 juni. inte så att det räcker men många bäckar små kanske....


  • ella

    ÅÅ vad snällt..men då gäller det ju att få tag i 60  likadana =(
    Snäll tanke ändå <3
     

  • hjgs

    haha tänkte inte så långt tänkte bara vitt :-P skyller på en vecka med feber gör att tankeförmågan e på topp


     

  • Anneli256

    bra att köpa begagnat ... men kolla så att måtten är rätt så att dom passar på dina stolar. Hon som har hand om vår lokal hyr ut stolsöverdrag.. 20 kr / stol. Men vi har ändå valt att köpa från ebay för jag tror att vi kommer att kunna sälja dom ganska lätt efter bröllopet. Visst det är en utgift.. men vi får tillbaka en del förhoppningsvisFlört

  • ella

    Jo jag har funderat på att köpa jag med. Hittade några från Indien på e-bay som var rätt billiga och såg ändå fina ut. Många är ju i storleken "one-size" men tycker inte det ser snyggt ut alls. man får bara hoppas på att måtten är korrekta när man beställer på ebay, lite svårt att skicka tillbaka allt om allt blir pannkaka... =(
     

Svar på tråden Vita stolsöverdrag sökes