• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hårfärg?
  • niriel

Jag är en stor sucker för svart med röda slingor, men det har jag ju haft själv en gång i tiden, så.. Jag är även mycket förtjust i blont med svarta (och då menar jag korpsvarta, inte mesigt mörkbruna) slingor. Rött med svarta slingor är nog snyggt det med, men jag tänker mig att utväxten inte blir så himla snygg då.. Samma med rött med svart underhår, vilket låter grymt snyggt men kanske inte blir megasnyggt med en utväxt..

• niriel

Jag tänker att man kan gömma den lite mer? Om man lägger slingorna inte i det översta "hårlagret" utan lite under (herrejisses jag hoppas att du fattar vad jag menar) så brukar det bli snyggare. Sen beror det ju självklart på vad man har för naturlig hårfärg med, det tänkte jag inte ens på.. Hm, du kanske gör bäst i att ignorera mig.. Tungan ute

• Lilique
    daniiel skrev 2012-02-21 13:06:41 följande:
    Blir utväxten snyggare om man har svart hår än rött hår?
    Jag har brunt hår med mycket rött i - och min utväxt ger mig mardömmar haha (men man kan ju inte färga hur mycket som helst om man har känsligt hår). Hade varit lättare att dölja vid vissa tillfällen, när det bara måste se snyggt ut, om det varit mest brunt eller svart.

Om man av någon anledning inte hinner färga med rätt timing och hinner få lite utväxt (oavsett det är till bröllopet eller någon annan tillställning) eller om man bara vill kunna dölja lite innan man har tid / råd att färga igen, så rekommenderar jag att prova root consealer. www.sephora.com/browse/product.jhtml Life saver haha.

Jag röstade förresten på svart med röda slingor.
Svar på tråden Vilken hårfärg?