• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • EDE
    skaraborg2012 skrev 2012-03-26 21:18:16 följande:
    Absolut! Är hel nöjd! =) Vad tyckte du om de nya Ploppen? Våra tog slut rätt snabbt här...!
    Jag tyckte de var goda! Helt olika de vanliga plopp, men goda =)
    Skickade också ett mail innan det kom upp på aftonbladet... o fick kompensation (mer än vad vi handlat för) o behövde inte skicka in påsarna... 
  • aniara

Vad är det för smak på de nya kärleksplopparna då?
    /Nyfiken :)

• chrpe

Skaraborg2012 jag fick hem prover idag och jag ska maila dem om hur många gäster vi blir så ska alla få. Mycket bra service tycker jag och de nya var supergoda! :)

• chrpe
    augustesen skrev 2012-03-27 23:47:40 följande:
    Håller med aniara...Vad är det för nya plopp?
    Alltid kul men nya produkter :)
    Det är plopp med smak av mjölchoklad, gelehallon creme och vit tryffel. Skrattande
  • augustesen
    chrpe skrev 2012-03-28 08:41:53 följande:
    Det är plopp med smak av mjölchoklad, gelehallon creme och vit tryffel. Skrattande
    Oh det lät verkligen spännande!
  • Tokig

När jag kom hem idag så låg det ett paket från Cloetta och väntade... blev så himla glad. Heja dom!

• augustesen
    Tokig skrev 2012-03-28 19:57:40 följande:
    När jag kom hem idag så låg det ett paket från Cloetta och väntade... blev så himla glad. Heja dom!

Oh mums! Såg ju jättesöta ut och verkar ju riktigt goda :)
  • Viccan

Sånna vill jag också ha =)

VECKA 19

Vart kan man köpa dom då??
  • skaraborg2012
    Viccan skrev 2012-03-29 08:44:50 följande:
    Sånna vill jag också ha =)VECKA 19

Vart kan man köpa dom då??
    I matbutiken?
  • snuttitess

Vi fick hem såna igår de var super goda :)
  • snuttitess

De finns att köpa på pressbyrån nu med :) Min ena tärna hittade de där och köpte :)

• skaraborg2012
    snuttitess skrev 2012-04-21 11:39:05 följande:
    De finns att köpa på pressbyrån nu med :) Min ena tärna hittade de där och köpte :)
    Redan? De skulle ju lanseras först vecka 19? Jag har inte sett dem i någon butik själv. Men har två lådor av dem hemma nu, de kom med posten härom dagen.
  • lordoz
    chrpe skrev 2012-03-27 22:58:27 följande:
    Skaraborg2012 jag fick hem prover idag och jag ska maila dem om hur många gäster vi blir så ska alla få. Mycket bra service tycker jag och de nya var supergoda! :)
    Hej!

Jag fick samma jag med. Så igår hämtade jag ut paketet igår. 140 st fick jag av dem!!!

:)

Kul!! och snällt av dem!!

Och idag såg jag dem på pressbyrån med!
  • bruden2012

Hur kommer det sig att de skickade ut de då? :) det hade man också velat bjuda på på bröllopet. Vet någon vad de kostar i affären?

• skaraborg2012
    bruden2012 skrev 2012-04-21 16:56:47 följande:
    Hur kommer det sig att de skickade ut de då? :) det hade man också velat bjuda på på bröllopet. Vet någon vad de kostar i affären?
    Om du läser längre bak i tråden får du svaret på dina fråga... De skickas ut som kompensation.
  • snuttitess
    skaraborg2012 skrev 2012-04-21 16:31:41 följande:
    Redan? De skulle ju lanseras först vecka 19? Jag har inte sett dem i någon butik själv. Men har två lådor av dem hemma nu, de kom med posten härom dagen.
    Okej japp pressbyrån säljer de. Men stog i vårat brev med v 19, Har inte sett de i någon mataffären i alla fall.
    Väntar på att få hem våra. :) 
  • aniara

Jag har testat nya smaken nu och blev rejält besviken. Den var så torr jämfört med vanliga plopp och hallonsmaken var extremt syntetisk. Den smakar nästan precis likadant som Marabous chokladkaka med jordgubbscheesecake;
    www.marabou.se/marabou/page&locale=sesv1&PagecRef=812

Svar på tråden Det sa bara plopp...