Wiiiiii!!! Vi fick drömhuset!!
I december förra året var vi och tittade på ett hus. Båda två föll direkt, huset i sig är inte så vackert men huset har sjötomt och huset har potential att bli såååå fint!! Massa jobb dock. Vi la ett bud på huset och efter nån dag ringde mäklaren och sa att de inte accepterat budet, de tyckte det var för lågt. Vi kände att vi inte ville lägga mer eftersom det är mycket att göra på huset. Så, jag gav upp tanken på att det skulle bli vårt. Sen,kom jag hem igår kväll och då berättar min blivande man att mäklaren hade ringt och sagt att huset är vårt!! De hade funderat (ityp över en månad) och bestämt sig för att ta vårat bud!
Grejen är att vi gifter oss i maj, stort bröllop med 97 st bjudna. Ekonomiskt inga problem, bröllopet är redan ihop sparat, men jag tänkte tidsmässigt. Hur fasen ska vi få till detta, vårt befintliga hus ska säljas, vi ska ta över det nya och mitt i detta BRÖLLOP!! Shhhiiiitttt!!
Var bara tvungen att skriva av mig. Vi har inte talat om detta för några ännu ( att vi fick huset) eftersom inga papper är skrivna ännu.