• Fru Ramona

Måste finnas fler tips på festlokal i stockholm!

Ge mig tips på festlokal i stockholm, har surfat runt så mycket nu och är helt tom i huvudet Glad

Vi ska ha ett mellan budget på ca 50.000-70.000kr beroende på hur mycket vi hinner spara.
    Vi kommer bli ca 60 gäster och några barn.

Vill ha mer lokal tips. Gärna där man kan ta med egen dryck, dock inget krav.

Är det någon som haft bröllopsfest i park folkets hus i älvsjö eller kevinge golfklubb??

• Svar på tråden Måste finnas fler tips på festlokal i stockholm!
  • Aniara4

Tipsar om www.nybohovsrestaurang.se  där jag har varit på flera fester.
    Lokalen är inte så jättebillig, men tar man mat därifrån är den billig och faktiskt väldigt god! (Jag blev positivt överraskad.) Man kan använda beräkningsfunktionen för att se vad slutpriset blir med ett visst antal gäster, antal timmar, olika tillval etc.

Omgivningen är inte så pittoresk, men lokalen är fräsch och har fantastiskt fin utsikt över Reimersholme och Kungsholmen.

• Aniara4

P.S. Där tar man med sig egen dryck, man kan få lämna den i kylrummet dagen innan. De hjälpte till att ordna personal till ett bra pris också.

• Johanna sthlm

Vi har bokat Alviks matbod. Enda stället vi har hittat som kan leverera allt, det vill säga mat, dukning, porslin, personal och en hyfsat central lokal OCH vi får ta med egen alkohol. Vi lämnar in alkoholen några dagar innan de kyler och serverar. Perfekt för oss!

• Fru Ramona

Tack för svaren! Skrattande
    Alviks matbord ska jag genast kolla upp och nybohovsrestaurang har jag hört bra om, vet dock inte om jag är så förtjust i lokalen. Fast jag har endast sent den på bilder så ska definitivt åka iväg och kolla på den.

Fler med förslag?

• Aniara4
    Fru Ramona skrev 2012-02-17 09:35:13 följande:
    Alviks matbord ska jag genast kolla upp och nybohovsrestaurang har jag hört bra om, vet dock inte om jag är så förtjust i lokalen. Fast jag har endast sent den på bilder så ska definitivt åka iväg och kolla på den.
    Man kan få en ganska bra uppfattning från 360gradersbilden på www.nybohovsrestaurang.se/lokal/

Kristinehovs Malmgård på söder kanske?
  • Fru Ramona

Jaa den va fin :)
    Tack ska ska in den närmare

Svar på tråden Måste finnas fler tips på festlokal i stockholm!