• drömmer

    Vilken av dessa hade ni valt?

    Har hittat desa 3 klänningarna på Ebay till mina tärnor. Men nu vet jag inte vilken jag ska välja


     


    De två sista matchar brudnäbbens klänning och egentligen den färg jag från början tänkt, men den ljusa var ju också SÅ fin Så hjälp mig nu och tyck till!!


     


    .




  • Svar på tråden Vilken av dessa hade ni valt?
  • drömmer

    Tack för era svar . det lutar starkt åt den. Kändes enkelt att byta band och sen sätta dit en sjal eller en tunn bolero för att skyla axlarna lite.

  • Ekna

    tycker de beror på hur mycket du vill dom sitcker ut och om dom skall kunna använda sina klännigar mer än en gång. 2an är klockren om dom skall kunna ha den till annat sen och verkligen jätte snygg. Men 3an sticker ut lite mer och är anolunda =) Lycka till =)

    www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se

  • drömmer

    Ja 3:an är ju såklart lite mer annorlunda, men kanske inte blir så snyggt med bolero till den? Vi gifter oss i maj, och vill att tärnorna ska kunna ha ngt över axlarna om de blir frusna.

    De ska få smycken i present, och hade tänkt mig att de skulle använda det på bröllopsdagen så även då blir det ju bäst med tubmodellen.


    De kommer få behålla klänningarna, om de vill, och jag vet att iaf en av dom kommer använda den igen .


     

  • Tessietesse

    Jag beställde en likadan klänning som den på första bilden (kommer inte ihåg av vem men det var via ebay/tradera) och jag belv verkligen jättebesviken. Kostigt tyg, förfärlig passform och inte alls samma färg som på bilden. Ville bara varna dig!

Svar på tråden Vilken av dessa hade ni valt?