• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • pulmonate

Jag såg precis att DinSko säljer ballerinerna som jag nyss köpte på Ellos. De kostar dock 100kr mer på DinSko. Lite kul är det att jag kommer att ha så billiga skor. 

• Fangoria

Vilka fina skor ni hittat! =) Jag ska ha min mammas skor sen hon gifte sig på 70-talet, jättefina och passar perfekt! =) "Something borrowed" eller kanske "something old?". =)  Under festen kommer jag ha mina egna vita ballerinaskor, är INTE van vid högklackat.

• elizabeth

Jag ska dom lila skorna på mitt bröllop!!!
  • livet är bra fint ändå
    MalinLarsson skrev 2012-02-15 14:48:08 följande:

Men, glömde bifoga bilderna i förra inlägget :)
    Så himla fina! Älskar stora rosetten! Sparade din bild i min inspirationsmapp förra veckan faktiskt, hehe. och har sedan dess hållit ögonen öppna efter någonting med stor rosett!

Idag råkade jag springa på dessa. För 200 kr. Vet inte om de kommer passa till klänningen fast kommer definitivt använda dom i sommar hur som helst. Jättesköna är dom!

Min sambo delar tyvär inte min fascination för gigantiska rosetter, hehe, men det är hans förlust ;)
  • Lommila1
    Mariem skrev 2012-02-15 11:13:29 följande:
    Fantastiskt fina! Får man fråga var du har du köpt dom och hur mycket dom kostar? Finns dom i fler färger?
    de är specialbetällda från etsy.com och säljaren heter parisxox.. man får beställa färg, klackhöjd och blingbling själv:) Jag är supernöjd med mina och har träffat ett par andra här på BT som ocksåbeställt och varit nöjda, så mina rekomendationer! de var inte direkt billiga då det blev runt 900 spänn, men helt klart värt det!

www.etsy.com/shop/Parisxox
  • Svitchan

Dessa e mina, från Lk Bennett!

• MalinLarsson
    livet är bra fint ändå skrev 2012-02-19 20:57:33 följande:
    Så himla fina! Älskar stora rosetten! Sparade din bild i min inspirationsmapp förra veckan faktiskt, hehe. och har sedan dess hållit ögonen öppna efter någonting med stor rosett!

Idag råkade jag springa på dessa. För 200 kr. Vet inte om de kommer passa till klänningen fast kommer definitivt använda dom i sommar hur som helst. Jättesköna är dom!

Min sambo delar tyvär inte min fascination för gigantiska rosetter, hehe, men det är hans förlust ;)
    Vad roligt att du gillade dom! Tycker det blir lite roligare än att bara ha vanliga ballerinaskor. De som du hittat  var dina och vilket bra pris!
  • knyttan
    livet är bra fint ändå skrev 2012-02-19 20:57:33 följande:

Vart vart vart?????? Skrattande
  • livet är bra fint ändå

Köpte dom i en vagabondbutik. Fanns även i vinrött och svart :)

• lilja

Jag ska ha röda skor!

* 21 juli 2012 *
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??