kan jag ha denna???
Jag tänkte fråga er: kan jag ha denna klänningen på 80-talsfest?
Jag tänkte fråga er: kan jag ha denna klänningen på 80-talsfest?
Det känns inte så 80-tal för mig (jag var tonåring i mitten av 80-talet) och det jag minns var neonfärgerna, klänningarna i jearsy-tyg, jeans med hög midja och ett smalt skärp lindat minst 2 varv runt midjan. avklippta t-shirts (midjekorta) osv...
ska jag satsa på leggings, benvärmare, rosa tröja och smycken?
Jag tycker klänningen är klockren 80-tal, särskilt med rätt hår och make! Vi som var barn/tonåringar på 80-talet hade inte såna klänningar, men mammas garderob var full av såna där hemskingar! Sen är väl den utstyrsel chicita pratar om vanligare bland de yngre och kanske det man mest förknippar med 80-talet.
Och glöm för 17 inte den blå ögonskuggan, det rosa läppstifter och det krusade håret i en sned toft uppe på huvudet! Har faktiskt kvar min flitigt använda krustång från mitten 80-tal... Still going strong!
puffar****
sorry
Jag tycker klänningen är klockren 80-tal, särskilt med rätt hår och make! Vi som var barn/tonåringar på 80-talet hade inte såna klänningar, men mammas garderob var full av såna där hemskingar! Sen är väl den utstyrsel chicita pratar om vanligare bland de yngre och kanske det man mest förknippar med 80-talet.
Och glöm för 17 inte den blå ögonskuggan, det rosa läppstifter och det krusade håret i en sned toft uppe på huvudet! Har faktiskt kvar min flitigt använda krustång från mitten 80-tal... Still going strong!
jag har kort hår, ska jag våffla det ändå...............nu blev jag osäker, köpte klänningen idag och nu så tvivlar jag.Jag fyller 30 och ska ha tema 80-tal med förhoppningen att de flesta kommer utklädda men jag vet inte. Vad skulle ni göra?