• vanilla girl

Jag gifter mig imorgon! :D

Jösses, imorgon smäller det!

Bara vi två, i all hemlighet med mysiga och halvtokiga saker inplanerade på eftermiddagen och kvällen. Mycket att göra idag, håret ska fixas, naglarna ska lackas men eftersom vi inte har ett "vanligt" bröllop med tillhörande fest så är det inte i närheten av magsår-stress tack och lov :)

Jag har fortfarande inte bestämt klädsel helt, och jag ska pussla ihop min bukett ikväll. Vi tänkte ha mys och pyssel ikväll men jag kommer vara en stressad häxa ändå tror jag.

Testade ringen igårkväll och tänkte "nästa gång jag tar på mig den är vi gifta", det är förövrigt den vackraste ringen jag någonsin sett, den passar mig perfekt och jag har designat den själv.

NU BLEV JAG NERVÖS! AAAH :D

• Svar på tråden Jag gifter mig imorgon! :D
  • Chicita

Lycka till med de resterande förberedelserna och ha en underbar dag i morgon Solig

• 101112

Spännande berätta efteråt vad ni gjorde nyfikenFlört

• Bröllop201206

Åh vad roligt! Ha en underbar dag imorgon! Å stressa inte så mycket, njut istället;)

• vanilla girl

Tackar! :D

Ska nog lägga upp en liten sammanfattning av dagen, även om jag inte är en aktiv medlem här. Himla roligt att man får lyckönskningar här!

Ska ta det så lugnt jag kan, och njuta. OCH GIFTA MIG :D

• Syllis 2012

Jag önskar er en toppen dag {#emotions_dlg.flower}

• SkövdeSophie

Hoppas ni får en underbar dag!

• 2 0 1 2

Vad nyfiken jag blev på ringen!

Lycka till imorgon, och grattis!

• annelie1981

Lycka till och njut riktigt ordentligt av morgondagen!

• Söta Wiol

Lycka till imorgon. Njut av varje ögonblick. Grattis till er!

• Sss

Grattis! Om några veckor är det vår tur.... Berätta om er dag, kläder, ring m.m. nyfiken på hur ni gjort eftersom ni kör i hemlighet på tumis precis som vi.

• vanilla girl

Men åh, vad fina ni är!

Ska berätta allt och posta bilder om några dagar :)

• Jag han

Åh vad mysigt! Stort Grattis (något i förskott) och hoppas ni får en underbar dag!

• sweet

Åh va spännande! Hoppas ni får en helt underbar dag tillsammans. Och försök att inte stressa, lättare sagt än gjort, men lite nervös ska man kanske vara Skrattande
    Ser fram emot att läsa om hur ni haft det på eran speciella dag. Lycka till!

• Tiara
    vanilla girl skrev 2012-02-10 13:56:59 följande:
    Jösses, imorgon smäller det!

Bara vi två, i all hemlighet med mysiga och halvtokiga saker inplanerade på eftermiddagen och kvällen. Mycket att göra idag, håret ska fixas, naglarna ska lackas men eftersom vi inte har ett "vanligt" bröllop med tillhörande fest så är det inte i närheten av magsår-stress tack och lov :)

Jag har fortfarande inte bestämt klädsel helt, och jag ska pussla ihop min bukett ikväll. Vi tänkte ha mys och pyssel ikväll men jag kommer vara en stressad häxa ändå tror jag.

Testade ringen igårkväll och tänkte "nästa gång jag tar på mig den är vi gifta", det är förövrigt den vackraste ringen jag någonsin sett, den passar mig perfekt och jag har designat den själv.

NU BLEV JAG NERVÖS! AAAH :D
    Lycka till med allt imorgon! Roligt att folk gör annorlunda och precis som de själva känner för! Berätta gärna sen hur allt blev och vad ni gjorde och vad hela dagen gick på rent kostnadsmässigt :). 
Svar på tråden Jag gifter mig imorgon! :D