daniiel skrev 2012-02-09 19:42:03 följande:
Passa på med hon sover :) Då kan du surfa runt och kika, skicka och svara på mejl, ringa runt osv.
Och stressa inte, man behöver inte sitta och planera varje dag, man hinner ändå. Du kanske kan få barnvakt någon dag, så du har en hel dag då du kan fokusera helt på bröllopet?
Jag planerade vårt bröllop på 6 månader och då pluggade jag samt var hemma med vår dotter (som då var drygt 4år) under 3 av de månaderna och enbart hemma med dottern 3 av månder. Det gick hur bra som helst :)
Jag har det nog ganska bra ändå, har festprogram i princip klart efter att ha gjort min systers (ska bara byta ut lite innehåll) och vi har troligen festen på restaurang så vi slipper tänka på dukning/mat/personal. Menyn har vi klar.
Egentligen är det nog klänningen som är mitt största bekymmer, men sen är det ju en massa detaljer som jag är rädd att glömma. Tur att planeringslistan här på torget finns!
Ja, jag ska nog inte oroa mig så mkt. Det är nog bara det att jag brukar kunna bli ganska uppslukad av såna här saker och nu känns det så avlägset och overkligt. :D