• teztroll

Nån som vet var jag kan köpa Mark Lesley klänning i Göteborg?

Hej!

Jag har hittills bara provat en enda klänning, men fastnade totalt för den. Det är Mark Lesley 4036 i ivory.

Är det någon som vet om det finns några affärer i Göteborg som säljer den? Jag provade den på Ramona Design, men de sa ha 7000 kr för den. Har hittat den i en butik i Helsingborg för bara 3500 kr, och i värsta fall får det bli en resa till Skåne, för den klänningen ska jag ha.

Nån som vet var den kan finnas i Göteborg?

Så här ser den ut iaf (finns ingen bild i ivory, utan bara i svart tyvärr)

• Svar på tråden Nån som vet var jag kan köpa Mark Lesley klänning i Göteborg?
  • CJIGBG

Vet tyvärr inte om de har just din modell, men jag köpte en annan Mark Lesley på Weddingsquare idag :)
    Kanske har din också?
    Lustigt för min var också en som var jättefin i ivory, men den på hemsidan var i lila och såg finare ut i vitt och på mig :P 

• teztroll
    CJIGBG skrev 2012-02-04 20:40:15 följande:
    Vet tyvärr inte om de har just din modell, men jag köpte en annan Mark Lesley på Weddingsquare idag :)
    Kanske har din också?
    Lustigt för min var också en som var jättefin i ivory, men den på hemsidan var i lila och såg finare ut i vitt och på mig :P
    Okej. Tittade på Weddingsquares hemsida, och där såg det inte ut som om de har min modell. Kan ju iofs hända att de inte har lagt upp alla på hemsidan. Kan ju kanske maila och fråga =)
  • CJIGBG
    teztroll skrev 2012-02-04 20:47:52 följande:
    Okej. Tittade på Weddingsquares hemsida, och där såg det inte ut som om de har min modell. Kan ju iofs hända att de inte har lagt upp alla på hemsidan. Kan ju kanske maila och fråga =)
    Tycker jag du ska göra, jag menar det är ju dumt att chansa menar jag!
    Lycka till med letande och bröllop!
Svar på tråden Nån som vet var jag kan köpa Mark Lesley klänning i Göteborg?