Brud I Framtiden skrev 2012-02-05 15:49:24 följande:
Ja det är sant. Dags att komma ifrån sådana ytligheter! Tyvärr lättare sagt än gjort. Men jag vet att det bara sitter i mitt eget huvud och absolut inte i hans, så problemet är ju hos mig själv.
Tror det lutar starkt åt att jag kommer ha klackar!:) Känns mycket bättre efter att ha fått "någons" åsikt och synpunkt på det mer än min egna och hans. :)
"Pulmonate" Jag håller helt med, gångstilen blir helt annan!:) Men hur fungerar din kille med sådant? Är han okej med om du har klackskor på dig när ni är med varandra? Tänkte eftersom han faktiskt är lite längre och då inte är van vid att vara kortare.
Nja, min kille är inte såå pigg på att vara kortare. Folk tror ofta att han är kortare än vad han egentligen är (178-180) så då syns det ju ännu mer om jag då har klack. Har jag 5cm klack brukar vi vara ungefär lika långa. Så jag har nog inte högre än så. Killen kan ju också ha lite klack men det ska ju inte vara för obvious. Kanske borde be Tom Cruise om råd (Under Rom's film festival där jag jobbade, och han hade ganska stor klack på sina skor..*ler*). Men han har ju också alltid valt långa tjejer (Nicole Kidman = 1,80+) så han kan ju inte ha problem med det egentligen.
Jag har också problemet att där vi ska gifta oss så är underlaget jätte ojämnt. Så det krävs även en stadig sko.