• yohannah85

    Rosa långklänningar

    Hejsan alla! Jag har ett ganska stort bekymmer enligt mig. Men säkert från många andra ett litet bekymmer. Jag har nämligen bett mina två underbara kusiner att vara brudtärnor på vårat bröllop, men problemet är det att det finns hur mycket korta rosa klänningar överallt men vi vill ha långa rosa klänningar. Och den rosa kan vara i vilken nyans som helst. Det är lite grann av vårat färgtema. Jag skulle bli jätteglad om någon/några kunde ge mig några bra tips. För de får inte heller kosta så mycket max 1500:- per styck. Hjälp Mig!

  • Svar på tråden Rosa långklänningar
  • yohannah85

    Jag får tacka för svaren. Hittade några som jag skulle kunna tänkte mig att min brudtärnor kan ha =)

  • Ted och Erene
    yohannah85 skrev 2012-02-01 18:26:00 följande:
    Hejsan alla! Jag har ett ganska stort bekymmer enligt mig. Men säkert från många andra ett litet bekymmer. Jag har nämligen bett mina två underbara kusiner att vara brudtärnor på vårat bröllop, men problemet är det att det finns hur mycket korta rosa klänningar överallt men vi vill ha långa rosa klänningar. Och den rosa kan vara i vilken nyans som helst. Det är lite grann av vårat färgtema. Jag skulle bli jätteglad om någon/några kunde ge mig några bra tips. För de får inte heller kosta så mycket max 1500:- per styck. Hjälp Mig!
    Hej titta in på tbdress där finns det massor att välja bland.
    Jag har själv köpt genom dem och är nöjd.
    Men köp båda samtidigt om du ska vara säker på att det blir samma färg.
    Kläninngarna jag bestälde kostade runt 600:- styck och då ingick frakten i priset.
    Lycka till
Svar på tråden Rosa långklänningar