• *AMRA*

Tjej-namn!?

Hjälp mig med lite "BRAINSTORMING" pá ett namn som kan passa till en liten tjej!
    Bara släng fram era ideér!

(YESSSSSS:...jag är gravid!Fick bekräfat idag att det blir en liten dotter)

*Kramar om alla* Glückshormone! Woohoo!

*AMRA*

• Svar på tråden Tjej-namn!?
  • bojjan

jag tycker Hillevi är ett fint namn.

• Mirris

Hej och Grattis. Jag har själv tre barn som heter Sandra, Enelie och Jimmy. Det är ju så att man är ju två "förhoppningsvis" om att bestämma namn. Jag hade tre förslag men vi var ej överens. Dessa är Nikki, Nathalie ,Nicole. Supertuffa namn tycker jag.

• ia´s

Namn är svårt...oftast ser man p barnet först sedan det är fött om namnet man bestämt passar till det lilla underbara "livet".
    Jag personligen gillar:
    Ida
    Alva
    Hedda
    Julia
    Mikki
    Caisa
    Alinn
    Lycka till & ett stort grattis!!

• Gerami

Min dotter på tio veckor heter Mathea som är väldigt ovanligt, det är norskt..

• vilsen

Jag gillar:
    Sonja
    Rebecka
    Bella
    Linn
    Liv
    Sisko
    Vanja
    Edith

• Badankan

Hade jag fått en tjej så hade det blivit något av följande:

Saga
    Jonna
    Sarah
    Tindra
    Johanna

...än så länge har jag bara killar i familjen.....

• l i s a

GRATTIS GRATTIS!

Bitte, är en favvis
    Vera, gillar jag också
    Mette, är också trevligt

Sambon är fast besluten om att om det någon gång blir en dotter ska hon heta Märta... Jag vet inte jag ;)

Själv tycker jag annars att Karin är ett underskattat namn just nu!

Blir det en pojke eller två blir det en Widar och kanske Ivar! :D Harry gillar jag starkt också!

• Peppe

Våra kompisar som väntar barn ska döpa det till Svea om det blir en dotter. De är båda blonda och har ett supercoolt efternamn som börjar på S och även innehåller z, så jag hoppas att det blir en tjej, för hon kommer att få ett riktigt snyggt namn i så fall

• Stjärna

Min dotter kommer att heta Klara. Det har funnits i släkten tidigare, så mitt tips är att titta efter namn i gamla släktböcker. Det är kul och kan bli personligt.

• Aima

Jag träffade en kvinna på jobb igår som hette Minette.Tyckte det var så fint o vill gärna döpa mitt blivande barn till det.
    GRATTIS föresten!
    Annika

Svar på tråden Tjej-namn!?