• Dina

Lysande drinkunderlägg!

Letar med ljus och lykta efter lysande drinkunderlägg. Gärna så platta som möjligt, batteridrivna och med enfärgat ljus. Litet rädd för att det blir disco av det annars! Tungan ute
    Nån som vet var man kan hitta sånna?? börjar bli litet smått desperat!

• Svar på tråden Lysande drinkunderlägg!
  • Oniq
    Ms Shelly skrev 2012-02-03 13:09:19 följande:
    e-bay
    *haha* Kunde du inte bara skriva 'internet'  ;)

Skämt åsido, jag har inte kunnat hitta lysande drinkunderlägg som vare sig är platta eller eller enfärgade (alla ändrar färg verkar det som).

Rätt dyrt är det också, tror inte att jag hittat så mycket billigare än så här:
    www.ebay.com/itm/4-Color-Change-LED-Light-Glass-Mug-Cup-Coaster-Bar-ware-/260674961442&hash=item3cb1704022
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Syrinx

Vad mycket saker det finns som man inte har en aning! Spännande med lysande drinkunderlägg!

• Syrinx
    Syrinx skrev 2012-02-03 13:50:24 följande:
    Vad mycket saker det finns som man inte har en aning! Spännande med lysande drinkunderlägg!
    "aning OM" ska det ju förstås stå...
  • Dina
    Syrinx skrev 2012-02-03 13:50:24 följande:
    Ja, fast jag tänkte faktiskt inte ha det som glasunderlägg, utan till att lysa upp vaserna som utgör bordsdekorationen! Skrattande
    Pga vi har mottagningen i partytält är det litet knepigt med belysning. Vi har fått tag på ett gäng vita ljuskransar från IKEA, men tror det blir snyggt och praktiskt med litet mer belysning så man ser vad man äter (blir mörk nere i södra Halland på kvällarna även mitt i sommarn! :)) och så ser det grymt påkostat ut (även om vi bara ska ha 6 st)
  • Blueberry

Det finns lysande drinkunderlägg på Jula för 19 kronor styck

Svar på tråden Lysande drinkunderlägg!