• junibruden01

Tips på bra livemusik till bröllopet!

Hej på er alla!

Jag skulle verkligen uppskatta råd och tips om bra band/musiker till vårt bröllop!
    Gärna även någon som kan sjunga något vackert i kyrkan.

Tacksam för alla tips!

//

• Svar på tråden Tips på bra livemusik till bröllopet!
  • MsChevy

Kan varmt rekommendera ett coverband från nässjö. "Cover Eye Band" heter dom, ruskigt duktiga o riktiga festhålligångare. De spelar mer eller mindre all sorts musik o får alla att dansa!
    http://www.covereyeband.com/# 
    Tror inte det här anses som reklam o hoppas inlägget får va kvar. TS ville ju ha tips på bra livemusik! 

• Cantaton
    Lenae88 skrev 2012-02-02 17:55:45 följande:
    Förlåt - artistmarknaden.se skall det vara
    Jag kan tyvärr inte rekommendera denna sida. Föregångaren var toppen, men denna tar hutlöst betalt av musikerna för att ens svara på förfrågningar och drygt hälften av de listade musikerna har lämnat sidan. D.v.s. man kan inte ens på ett artigt sätt tacka nej till en förfrågan utan att köpa kontaktuppgifterna dyrt.

Då rekommenderar jag snarare:
    www.festfolk.nu
    www.allt-till-din-fest.se

m.fl. sidor. 
  • Lenae88
    Cantaton skrev 2012-02-02 21:53:44 följande:
    Jag kan tyvärr inte rekommendera denna sida. Föregångaren var toppen, men denna tar hutlöst betalt av musikerna för att ens svara på förfrågningar och drygt hälften av de listade musikerna har lämnat sidan. D.v.s. man kan inte ens på ett artigt sätt tacka nej till en förfrågan utan att köpa kontaktuppgifterna dyrt.

www.festfolk.nu

m.fl. sidor. 
    Verkar ju inte så schysst, men vi lyssnade på några band där och kontaktade dem vi var intresserade av genom att googla på deras namn och få kontaktuppgifter där. Då behövde de väl inte betala, hoppas jag.
  • Lenae88
    Cantaton skrev 2012-02-02 21:53:44 följande:

www.festfolk.nu

m.fl. sidor. 
    covering.se minns jag att vi också kollade på. 
  • Cantaton
    Lenae88 skrev 2012-02-02 23:21:34 följande:
    Verkar ju inte så schysst, men vi lyssnade på några band där och kontaktade dem vi var intresserade av genom att googla på deras namn och få kontaktuppgifter där. Då behövde de väl inte betala, hoppas jag.
    Nä då blir det ju annorlunda :) 
  • AndersPersson

Ett förslag på bröllopsband är Dirk Digglerz, googla på namnet så hittar du hemsidan! Jag är själv lite i musiksvängen i samma stad som dessa herrar och jag hör ständigt bra saker om dom.

Lycka till!

Svar på tråden Tips på bra livemusik till bröllopet!