• Anonym (Ringletare!)

Hjälp mig hitta en ring!

Nu ska jag och gubben förlova oss och jag har NOLL koll på ringar :)

Jag är förtjust i diamanter och bling men har en begränsad budget på 6000 kronor/ring. Snälla ni, kan ni hjälpa mig hitta mest ring för pengarna? Jag vet att jag vill ha någon form av diamant och att ringen ska vara i guld. Såååå tacksam för svar!

• Svar på tråden Hjälp mig hitta en ring!
  • Berlan

Gult guld eller vitt guld?

Det är lite svårt att veta vilken typ av ring du tycker om. Vill du ha flera mindre stenar eller en lite större? Hos guldfynd kan du få fina diamantringar för under 6000 kr. Till exempel denna fina ring som finns i både gult och vitt guld: http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=0324921&attributeType_4=&attributeType_2=446&attributeType_1=437&productType=1&priceRange=&&step=3&articleNo=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E 

• Anonym (Ringletare!)
    Berlan skrev 2012-01-23 20:17:44 följande:
    Gult guld eller vitt guld?

Det är lite svårt att veta vilken typ av ring du tycker om. Vill du ha flera mindre stenar eller en lite större? Hos guldfynd kan du få fina diamantringar för under 6000 kr. Till exempel denna fina ring som finns i både gult och vitt guld: www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=0...

Tack för tipset =)

Jag gillar enkla ringar, gärna solitärmodell. Men hittar man någon "bra" solitärring för det priset? Vill ju att diamanten ska synas lite också :)

• Ayla

Google är din vän... Varför inte leta fram de vanligaste kedjorna, kanske finns det nåt bra erjudande eller rea?

• Bellen

www.jempguld.se Helt galet proffsiga!! Trodde aldrig jag skulle beställa ringar på nätet, men så blev det och jag är galet nöjd!!

• 101112

Eller varför inte gå in på kaplans.se och buda hem en ring till ett bra pris men värd ännu merDrömmer

• 101112

Alla guldaffärrer har rea januari ut och om du har Hallbergs guld i närheten av där du bor så har de 20 % på ringar + 10% om du blir medlem.
    Om du inte har bråttom med ring så kommer iaf Hallbergs att ha en veckas rea i feb också runt v 8 el 9 berättade tjejen i butiken som jag besökte i går.

• Lilique

Vigselbutiken.se är ju bra. Billigt i jämförelse med att köpa många ringar i butik. Beställt våra ringar därifrån.

Inte för att vara sådan, men varför behöver den här tråden ligga i Känsliga Rummet?

• Ayla
    Lilique skrev 2012-01-24 08:59:00 följande:
    ...
    Inte för att vara sådan, men varför behöver den här tråden ligga i Känsliga Rummet?
    Antagligen för att TS vill vara hemlig, det är min gissning. Glad
  • Lilique
    Ayla skrev 2012-01-24 15:08:14 följande:
    Antagligen för att TS vill vara hemlig, det är min gissning. Glad
    Fast, hehe. Är det inte bara till att klura ut ett bra nick och vara precis lika hemlig? :D Inte en människa här inne som vet vem jag är ;)

Nej, TS får posta sina trådar vart hon vill, jag bara tänkte att det kanske inte riktigt levde upp till riktlinjerna om Känsliga rummet ^^
Svar på tråden Hjälp mig hitta en ring!