Fler Göteborgare 2013?
Tänkte kolla om det är några blivande brudar från Göteborg 2013?
Vi gifter oss 2013-02-02
Tänkte kolla om det är några blivande brudar från Göteborg 2013?
Vi gifter oss 2013-02-02
Åh vad kul att ni med tänker vara där! Hur många gäster kommer ni ha? Vi kommer vara i lokalen deär uppe! Kommer absolut recensera sen Vi kommer ha färgtema marinblå och gammaldags guld. Har äntligen börjat boka lite nu men letar efter limousineföretag som är bra? Tips?
Hej!
Jag och min sambo kommer också att gifta oss under 2013, antagligen i september.
Vi är mest i idéstadiet än sålänge och håller på att kolla upp olika alternativ för vigsel och festen.
Vi kommer nog ta tag i planeringen mer i sommar/höst när det är ca ett år kvar.
Jag skall iaf gå på bröllopsmässan nu i februari för att få lite inspiration.
Är det någon mer som skall dit?
Vi ska på bröllopsmässan..har inte riktigt bestämt oss för vilken av dom bara..
Jag ska gå på båda tror jag men absolut den 4-5 februari! Ska bli så kul!!!
missidis: vi kommer inte ha några gäster alls utan kommer både vigas och ha bröllopsmiddag helt på tu man hand, så vi kommer inte hyra eget rum på river utan kommer äta i restaurangen, fast vi ska prata med dom och se om vi kan få sitta lite enskilt ändå :) sen kommer vi ha en liten uppvaktning för familjen dagen efter hemma hos oss med bröllopstårta och bubbel. Jag gifter mig för andra gången och har haft det stora bröllopet med extra allt en gång redan så det här känns helt rätt nu. Vill ju ha ett riktigt bröllop ändå med vit klänning (fast trekvartlång) smoking på blivande mannen, gå till frisören , ha bröllopsfotograf etc.
missidis: vi kommer inte ha några gäster alls utan kommer både vigas och ha bröllopsmiddag helt på tu man hand, så vi kommer inte hyra eget rum på river utan kommer äta i restaurangen, fast vi ska prata med dom och se om vi kan få sitta lite enskilt ändå :) sen kommer vi ha en liten uppvaktning för familjen dagen efter hemma hos oss med bröllopstårta och bubbel. Jag gifter mig för andra gången och har haft det stora bröllopet med extra allt en gång redan så det här känns helt rätt nu. Vill ju ha ett riktigt bröllop ändå med vit klänning (fast trekvartlång) smoking på blivande mannen, gå till frisören , ha bröllopsfotograf etc.
Var det någon som var på någon av bröllopsmässorna?
Jag var på båda och tyckte att den i Eriksbergshallen var rätt värdelös men den på Post Hotell var mycket bättre och finare med mer inspiration!
Nu kliar det i fingrarna att börja planera på riktigt!
Jag och min sambo var på båda mässorna och vi fick ut mest av den i Eriksberg, men jag måste hålla med om att Allt om bröllops mässa var finare.
Puffar....