• missidis

Fler Göteborgare 2013?

Tänkte kolla om det är några blivande brudar från Göteborg 2013? 

Vi gifter oss 2013-02-02 

• Svar på tråden Fler Göteborgare 2013?
  • Vingabrud

Hej hej ! Här finns en blivande Göteborgsbrud 2013 ! :)

Vi gifter oss 1 Juni :=)

• Vingabrud

Åh ,vad kul att vi har samma datum och stad ! :) Har ni kommit långt i planering än ? Vi har ganska mkt planerat redan men inte bokat än , lite för tidigt med sånt ;) men jag längtar tills det börjar närma sig och man kan börja boka!

• ThereseV

Vi har planerat en hel del, iaf såpass att vi har en rätt bra bild av vad det är vi vill ha i det stora hela:) Vi tänkte kunna börja köpa på oss saker redan nu för att spara in lite på kostanderna, eller iaf sprida ut dom så mycket som möjligt. Vi har redan bokat kyrka och prel. bokat lokal ..ganska mkt tidigare än vi hade tänkt göra det haha:P
    Längtar tills det börjar bli dags att fixa klänning och pyssla med inbjudningskort och allt sånt:P 

• Vingabrud

Ja, vi vet oxo hur vill vill ha det och vilket tema vi vill ha :) Jag har faktiskt redan klänning och skor fixade, mest för att när jag beskrev hur klänningen skulle se ut för min kollega så sa hon att hon hade precis en sådan klänning och det är den jag ska låna som brudklänning och när jag redan hade bestämt mig för klänning så ville jag fixa skor till redan nu , kunde inte riktigt vänta så det blev ett par "kinaskor" som jag är supernöjd med :) så nu väntar dom i garderoben , hi hi

• ThereseV

Vad ska ni ha för tema?: ) Åh, gud vad skönt att ha det klart redan:) Om det är någonting jag kommer vara nojjig över innan det är fixat så är det nog klänningen hehe:P 

• missidis

Åh vad kul med flera göteborgare!! 
    Vi har kommit en bra bit i planeringen faktiskt men har nu kommit till den biten där man ska gå och prova klänningar. Någon som har erfarenheter från nåt bra ställe i Göteborg? 

• missidis

Vart gifter ni er och vart ska ni ha festen?

Vi gifter oss på Skansen Kronan och festen kommer hållas på River Café i Eriksberg :) 

• Vingabrud

Vårt tema kommer vara Havet :) !

Vi kommer vigas i båken ute på Vinga och ha bröllopsmiddag på River Cafe' , precis som ni missidis ,kul !

Ni är ju några månader före oss så då kan man kanske få en recension senare ? :)

Vad kul att vi är några Gbg brudar -13 som redan planerar ! :)

Svar på tråden Fler Göteborgare 2013?