Hjälp mig att få ihop alla mina tankar och ideér till en fest
Hej alla kära forumiter,
Jag har så mycket tankar och börjar bli frustrerad på hur dåligt jag får det att passa ihop. Då och då tänker jag att jag ska välja en grej och köra på det men det känns så fel. Så nu vänder jag mig till er, kanske kan ni hjälpa mig att samla alla (eller en del av) mina tankar till en fantastisk fest? =)
(Och ja, jag pratar med min blivnade också, men han vill helst lämna det upp till mig. Han kan gifta sig var som helst, hur som helst bara det är med mig. ^^ )
Enklast blir kanske att bara punkta upp allt jag tänker på.
Klänningen kommer att vara härifrån, så den kan varieras massor och assecoarer kan vekrligen ändra intrycket. Så den är inga problem egentligen. www.musebridalwear.com/ Jag vill ha solrosor som bukett Färgtemat vi funderar på är teal(mörk turkos)/chokladbrunt/något till Det är nu det börjar bli svårt... Blivande vill ha in musik på något sätt. Metal/rock osv. Här kan man ju göra massor och hur mycket som helst. Vi vill båda ha in lite TV-spelsdetaljer på något sätt. Kan fås in på lika många sätt som musiken egentligen. Jag har fastnat för tanken på en riktig maskeradbal. Typ sånna här masker: www.etsy.com/listing/77650305/black-venetian-luxury-metal-mask eller sånna www.etsy.com/listing/90931998/time-bandit-v2-original-mixed-media Jag vill helst ha ceremonin utomhus, vid havet eller i en vacker trollskog med massor av ljus. (Tänker mig en höstvigsel i skymningen. På tal om utomhus så vill jag förutom musik och TV-spel gärna ha lite naturliga saker i dekorationen. Var ska festen vara? Vi har tittat på en gammal teater tex. Väldigt häftigt men ingen natur i sikte. Annars kanske något slott, allre helst en grotta vid havet. Oh, och så vill vi gärna ha sushi som middag (och andra japanska varmrätter, bröllopsresan går till japan) Hum... ni tog det stopp. Vi har såklart pratat om en massa annat också. Men kommer inte på vad nu. ^^
Så... jag har så svårt att få ihop det till något vettigt. Att vi dessutom tänkt ha vigsel i Örnsköldsvik har gjort det svårt med lokaler. Det finns helt enkelt inte så många som passar det vi söker. Så nu funderar vi på att bara leta efter en perfekt lokal var som helst i sverige. ^^
Någon som kan hjälpa mig få ordning på allt. Går det ens att kombinera utan att det blir dumt och för mycket? Jag känner att vi måste sätta några ramar snart, varje dag hittar jag bara nya grejer och tänker "Det vill jag ha!" Tillslut blir det helt ohållbart. ^^