• Monica­89
    Äldre 16 Jan 08:01
    1441 visningar
    4 svar
    4
    1441

    Den här klänningen i vinröd?

    http://www.elegantkids.se/barnklanningar/art-1352r

    Tycker jättemycket om den här brudnäbbsklänningen! För den matchar min klänning perfekt!
    Nu är problemet att jag vill inte ha den så röd utan mer vinröd, mailade affären och de sa att leverantören bara har den i vinröd Juli-Augusti, och vi gifter oss i Juni.

    Har någon sett denna eller med likadan puffkjol i vinrött nån annastans?
  • Svar på tråden Den här klänningen i vinröd?
  • KirsiL­aa
    Äldre 16 Jan 08:05
    #1

    Vad dumt att sälja en specifik färg någon månad bara. 

    Jag sitter här och är superimponerad av den snabba leveransen av min kinaklänning, så jag skulle rekommendera att du tittar på någon kinasida om du hittar den eller en liknande klänning. Annars brukar de ju kunna sy upp en klänning efter en bild bara.

    Testa med MyLove Bridal till exempel. ;)  


  • Liliqu­e
    Äldre 16 Jan 08:42
    #2

    Har inte sett den klänningen någon annanstans, tyvärr. Men här är min favoritsida med näbbklänningar om det inte skulle lösa sig med exempelvis en kina-klänning som KirsiLaa föreslog (det är ett bra alternativ!).

    www.littlefairies.se/finklanning-brudnabbsklanning-hanna-vinrott/1540-0

    www.littlefairies.se/festklanning-nabbklanning-petrina/1311-0

    Och så vidare... massvis med klänningar på den här sidan: www.littlefairies.se/

  • Monica­89
    Äldre 16 Jan 09:41
    #4

    Tack för tipsen! Har sett den sista sidan innan men missat att man kan beställa i alla färger, så hittar jag ingen här i Sverige (känns alltid lättast att handla härifrån) Så kan jag ju beställa där :)

Svar på tråden Den här klänningen i vinröd?