• marsbruden

    Känns den här näbbklänningen omodern?

    Jag tänker på puffärmen. Eller spelar det ingen roll på en 8-åring? På bilderna provade vi med ett slarvigt knutet vitt band som inte hör till. Den blå rosetten där bak går att ta bort.



  • Svar på tråden Känns den här näbbklänningen omodern?
  • weddingdreams

    Hej... Den är lite gammeldags kanske pga. ärmen men samtidigt är den väldigt söt.... :) Beror lite på vad man är ute efter... Jag köper mina näbbklänningar från Ebay.. Kan verkligen rekomendera "For a little angel" som är säljare... hans klänningar är underbara och kommer jätte fort.. Min dotter har fler stycken hemma...


     


    Här är länken till hans klänningar...


    http://search.eim.ebay.se/?esi=foralittleangel

  • JesFre

    Det är ju en söt enkel prinsses klänning. Omodern tycker jag aldrig att prinsessor blir men vad tycker flickan  själv? Det är faktiskt hon som ska bära den. Varför ska allt vara så modernt, framför allt på barn. Glad

  • daniiel

    Jag tycker den var jättefin :) Väldigt söt och den känns väl varken modern eller omodern, vilket ju borde vara det bästa. Om hon själv tycker om klänningen så tycker jag absolut att hon ska ha den :)


  • marsbruden

    Brudbutiken där vi bor reade ut sista exet. Tous Les Jours Paris står det i den. Dottern föll pladask men jag är inte helt övertygad än. (Jag gillade en rosa med spagettisnören men den ratade hon och det är ju hon som ska bära den. )
    Vi köpte den dock (250:- var ju överkomligt) så får vi se om vi hittar nåt annat eller om vi kör på den här.

Svar på tråden Känns den här näbbklänningen omodern?