Cinderella i Piteå - vilken prisklass ligger klänningarna på där?
Ja, som rubriken lyder Ni som köpt klänning från Cinderella vad fick ni ge?
Vilken klänning köpte ni?
Ja, som rubriken lyder Ni som köpt klänning från Cinderella vad fick ni ge?
Vilken klänning köpte ni?
Åh! Jag var där i fredags och köpte min dröm! ;) vi hade budget för 5000 + 2000 om jag skulle hitta drömmen men det sa jag inte åt henne ;P utan när jag hade hittat min dröm så frågade hon vad vi hade för budget, så jag sa 5000. Då min klänning kostade 8000 men var förra årets modell så sa hon att hon skulle "kolla" lite på det dära med priset, det slutade med att jag fick klänningen + underkjol (500kr) för 5900! Jag tog det direkt! ;) plus att jag köpte mig en slöja (495kr) & en liten väska för 275kr.. Så hela kalsaet gick på 6670 kr. Då avslöjade jag om vår budget + 2000 ;) tycker själv att jag fick mycket för den pengen ;)
Haha, lite pinsamt! Jag vet inte vad det är för klänning! Men skitsamma det är min dröm iaf, rätt enkel och elegant med släp! Hehe.. Hon var jätteduktig där! Först fick vi intrycket av att det var ganska litet där och att det inte fanns så mycket men, jag provade som sagt klänning efter klänning, dom "stora" "riktiga" brudklänningarna, men det klickade som aldrig! Då plockade hon fram en klänning, enkel var den, vi had ju aldrig själv plockat fram den! Men den var det! Det var min klänning ;) hon kunde läsa av vad jag egentligen ville ha och min kropp osv. Är så nöjd så! ;)
Ja det tycker jag! Tjejerna jag hade med mig fick t o m dricka medtagen skumpa där ;) fixa bara glasen själva ;) och passa på att prova klänningar även dessa som du aldrig hade kunna tänka dig! Bara för skojskull! Det är ju inte varje dag man svänger in i en brudbutik och får gå lös ;)
Ingen aning vad brudklänningarna ligger i för prisklass men köpte min balklänning där för många år sedan å var jätte nöjd med servicen =)
Klänningarna kostar mella 1900 till ca15000 kronor Väldigt många ligger i priserna 3900, 4900, 5900 6900 kroner. kom gärna in =)