• Hanna05

    näbbkläder vart !?

    Jag söker vitt västset åt två pojkar, en på två år och en på 3 år. Vit väst, vit skjorta och vita byxor. Vad tusan hittar jag det !? 

  • Svar på tråden näbbkläder vart !?
  • TheD

    Hm...kollade mer och då ska du ta mått på pojkarna... Om det i huvudtaget är intressant så läs igenom hela. jag såg vitt "copy and paste"...

  • Hanna05

    Har kollat på de svenska sidorna du länkade til men hittar inget jag ivll köpa :/ 
    ebay fattar jag inte . 

  • TheD

    ebay har jag inte sagt något om. har du kollat butiker runt om där du bor? Brukar finnas för barn i svart/vitt och t.ex röd väst..


    Hanna05 skrev 2012-01-13 23:37:28 följande:
    Har kollat på de svenska sidorna du länkade til men hittar inget jag ivll köpa :/
    ebay fattar jag inte .
  • daniiel

    Hehe har du gett upp på ljusgrå? Vitt kändes ju som att det skulle vara enklare att hitta faktiskt.

    Ebay är suveränt, enkelt att beställa :) Har du ingen kompis som eventuellt skulle kunna hjälpa dig med det?

  • TheD
    daniiel skrev 2012-01-13 23:53:35 följande:
    Hehe har du gett upp på ljusgrå? Vitt kändes ju som att det skulle vara enklare att hitta faktiskt.

    Ebay är suveränt, enkelt att beställa :) Har du ingen kompis som eventuellt skulle kunna hjälpa dig med det?
    Vitt är enklare. Finns ju här och där :) Sen betyder det inte att mönstret faller i smaken,,eller priset.
  • 101112
    Hanna05 skrev 2012-01-13 22:58:24 följande:
    Jag söker vitt västset åt två pojkar, en på två år och en på 3 år. Vit väst, vit skjorta och vita byxor. Vad tusan hittar jag det !? 
    gå in och titta på litebuy.com de har väldigt bra priser också
  • 101112
    101112 skrev 2012-01-14 00:14:13 följande:
    gå in och titta på litebuy.com de har väldigt bra priser också
    Sorry nu är jag trött ska stå tidebuy.com annars kommer du inte till rätt ställe :o)))
    101112
  • Hanna05

    Tack alla. 

    Jo jag gav upp på grått! Tänkte det får räcka med att mina man har det, sen får barnen ha vitt! :)
    Men jag hittar bara vita "snygga" på Ebay, och jag har tyvärr ingen kompis som kan hjälpa mig :((

    Hittar ingenting i butikerna här, och det är alldeles för dyrt.
    Vill inte ha svart!

    Vill ha vita byxor, vit väst, vit skorta och rosa fluga. Vit "kavaj" också... hittade denna http://www.ebay.com/itm/CHILDRENS-3PC-OFF-WHITE-FORMAL-WEDDING-SUIT-1-15-YRS-/330525625510?pt=Boy_s_Clothing&var=&hash=item7dbc47c316#ht_1956wt_1037

    men vet ju inte hur man gör :((  

  • Hanna05

    Jag hittar ingenting på tidebuy , finns ju bara åt kvinnor .... 

  • daniiel

    Börja med att skaffa en användare.

    Sedan väljer du ålder, sedan klickar du på "Buy it now" och kommer då till "Commit to buy". Sedan väljer du en till ålder och klickar på samma knapp igen. Då ska du ha två stycken i din "kundvagn" så att säga.

    När du då ska betala, så kan du välja att betala som "Guest" via Paypal, som är det säkraste betalningssättet. Då får inte säljaren tillgång till dina kortuppgifter och inte heller pengarna förrän du fått varan.

    När du skrivit in alla dina betalningsuppgifter är det klart. Då ska du bara vänta på bekräftelse att säljaren skickat varorna :)

    Det står ju dock att andra färgkombinationer finns om man frågar, så du skulle ju kunna kolla om de har någon ljusgrå väst, byxor och kavaj och välja det istället :)

  • Hanna05
    daniiel skrev 2012-01-14 20:11:08 följande:
    Börja med att skaffa en användare.

    Sedan väljer du ålder, sedan klickar du på "Buy it now" och kommer då till "Commit to buy". Sedan väljer du en till ålder och klickar på samma knapp igen. Då ska du ha två stycken i din "kundvagn" så att säga.

    När du då ska betala, så kan du välja att betala som "Guest" via Paypal, som är det säkraste betalningssättet. Då får inte säljaren tillgång till dina kortuppgifter och inte heller pengarna förrän du fått varan.

    När du skrivit in alla dina betalningsuppgifter är det klart. Då ska du bara vänta på bekräftelse att säljaren skickat varorna :)

    Det står ju dock att andra färgkombinationer finns om man frågar, så du skulle ju kunna kolla om de har någon ljusgrå väst, byxor och kavaj och välja det istället :)
    Åååh, önskade att du var här och kunde visa i verkligheten :P jag är verkligen sämst på ebay... 
Svar på tråden näbbkläder vart !?