• Anonym (Fundersam)

underkläder på bröllopsnatten

Funderar på det där med bröllopsnatten,
    Har köpt en bh som är bra till klänningen och köpte ett par matchande trosor, de är jättefina men liksom inget speciellt,
    Så nu funderar jag på att antingen satsa och köpa något riktigt sexigt till natten eller om man helt enkelt ska köpa till strumpebandsåhållare och sånt för att få det där lilla extra.
    typ så här http://www.evasunderklader.se/strumpor-strumpbyxor/hoefthaallare/strumpebandshaallare-spets/

• Svar på tråden underkläder på bröllopsnatten
  • Niini

Ha inte för höga förhoppningar på bröllopsnatten bara. Vi stupade i säng direkt vi kom innanför dörren. Det är en lång dag :) Tror inte ens maken reflekterade över vad jag hade för underkläder..

• Anonym (Fundersam)

haha min blivande klagar (på skoj) på att jag aldrig har sexiga underkläder :P så tänkte att jag kanske skulle ha nåt för en gångs skull :P
    Men kanske inte värt att lägga ut massa pengar? Kanske räcker att köpa strumpebandshållare och så på typ kappahl/Lindex billigt så blir det lite mer speciellt.

Förresten har ni strumpbyxor på bröllopet eller ska man vara barfota? tänker på vita strumpbyxor isåfall

• Niini

Jag sydde mitt strumpeband själv, superbilligt! Hittade ansvisningarna hos en medlem här. Hade hudfärgade stay-ups, hade en korselett som hade färsigt hållare så. Det i sig kan väl förståss också ses som sexiga underkläder :)

Svar på tråden underkläder på bröllopsnatten