• Anonym (Lisen)

Vad tycker ni om dessa till mina tärnor?

(Skriver anonymt då jag har flera härinne som det ska vara hemligt för än)

Jag har hela tiden letat efter knallrosa tärnklänningar, eller lite mörkade champagne men hittar inte mycket som samtidigt mina tärnor gillar....

Vad tror ni om dom här? Vilken hade ni valt?

VILA Milan Dress Bubbleroom.seVILA Toulouse Dress Bubbleroom.se
    VILA Hyacinth Dress Bubbleroom.seOnly Elif Party Dress Bubbleroom.se

• Svar på tråden Vad tycker ni om dessa till mina tärnor?
  • Anonym (Lisen)

Oj, vad dumt det blev. Jag testar igen....

VILA Milan Dress Bubbleroom.seVILA Toulouse Dress Bubbleroom.se
    VILA Hyacinth Dress Bubbleroom.seOnly Elif Party Dress Bubbleroom.se

• Anonym (Lisen)

Nehe .... Attans att man inte kan radera inlägg!! Eller förhandsgranska?!

Sista gången..provar att lägga in bild istället för att kopiera...

• daniiel

Fina klänningar :) Den rosa tycker jag bäst om, de andra var lite för blanka för min smak. Smaken är ju dock som baken ;P Vilken tycker du/dina tärnor bäst om?

• Anonym (Lisen)

Ettan o fyran ;). Är dock osäker på att beställa på nätet. Ett par av mina tärnor ligger mellan storlekar... Alla utom den rosa har smock bak i ryggen annars hade den rosa varit given... Den första är jag rädd är för ljus? Min klänning kommer vara i ivory.. annars är den väldigt vacker. Tvåan o trean känns så blanka och ser "hårda" ut?

• daniiel
    Anonym (Lisen) skrev 2012-01-06 14:13:25 följande:
    Ettan o fyran ;). Är dock osäker på att beställa på nätet. Ett par av mina tärnor ligger mellan storlekar... Alla utom den rosa har smock bak i ryggen annars hade den rosa varit given... Den första är jag rädd är för ljus? Min klänning kommer vara i ivory.. annars är den väldigt vacker. Tvåan o trean känns så blanka och ser "hårda" ut?
    Den första klänningen är ju i ivory, så den kommer ju vara lika ljus som din klänning. Förstår det om den rosa, att det kan bli svårare att den passar alla. Varför beställer ni inte hem alla i den storlek ni tror tärnorna har, så prövar ni och ser vilken som är finast i verkligheten? Om det sedan är någon som skulle behöva en mindre/större storlek, så kan ni ju skicka efter en till klänning. Ja, och självklart skicka tillbaka alla ni inte ska använda :P

Jag gjorde så, beställde en drös med klänningar från Ellos, Halens, HM, Bubbleroom, Nelly, Bonprix osv. Så fick mina tärnorna pröva. Många av klänningarna, som på bild var fina, såg inte alls likadana ut i verkligheten och andra var mycket finare.

De/ni har inte lyckats hitta några andra klänningar som alla gillar? Det finns ju så gott om klänningar, både champangeaktig färg och i knallrosa, som du ville ha.
  • Savannah

Skulle göra som daniiel säger, att beställa hem en hel hög med klänningar i olika storlekar, färger osv. Det är ju sedan gratis att skicka tillbaka ! Den rosa är verkligen supersnygg, om någon ligger mellan storlekar kan man ju sy in den lite isåfall, om den är för stor?

Svar på tråden Vad tycker ni om dessa till mina tärnor?