• Future Mrs S
    Äldre 2 Jan 23:45
    4372 visningar
    20 svar
    20
    4372

    Gifta! Vår stop-motion vi hade på bröllopet! Njoy ;)

    Vi fick tillgång till projektor i vår annars tråkiga lokal, tiden var knapp men vi ville gärna göra en liten film till våra gäster.. sagt och gjort vi gifte oss fredagen 11-11-11 och tisdagen innan fixade jag och maken denna filmen på egenhand med systemkamera och stativ, det var bökigt och blev mycket springande och lite små "missar" som kunde gjorts bättre men med tiden vi hade är vi nöjda och filmen blev verkligen uppskattad av gästerna! :)

    Här kan ni kolla in vår stop-motion <3
     
    ">



    Bilderna är helt enkelt satta i rätt ordning i ett långt bildspel, tror det blev 460 bilder någonting :)
    Musiken är Vincent's "the moment I met you".. 

  • Svar på tråden Gifta! Vår stop-motion vi hade på bröllopet! Njoy ;)
  • Äldre 2 Jan 23:52
    #1

    Jag blir alldeles tårögd.. Vad fin och vilken rolig idé! :D Tummen upp för er, kan verkligen tänka mig att gästerna tyckte det var kul :)

  • Äldre 3 Jan 00:13
    #2

    Vad duktiga ni är Solig

  • SaraJo­akim
    Äldre 3 Jan 00:34
    #3

    Vilken rolig idé!

  • Lindao­chJohn
    Äldre 3 Jan 13:55
    #4

    Åh vad fint! Skrattande

  • Silket­uss
    Äldre 3 Jan 14:19
    #5

    Underbar!!!

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 3 Jan 14:44
    #6

    Hihi, vad gulligt! :)


  • goyan
    Äldre 3 Jan 15:47
    #7

    Åh, vad fint! Skrattande

  • Future Mrs S
    Äldre 3 Jan 19:30
    #8

    Tack allihop! :) Det var riktigt kul att göra den, skönt med en dag precis innan bröllopet när vi bara kunde åka iväg stänga av mobilerna och bara få vara vi två lite i sista stressen ;) 
     

  • sollan
    Äldre 3 Jan 19:38
    #9

    Jädrans va fräckt...Synd jag inte har orken till nått sånt...Jätte fint.


    Blivande vårbrud
  • Växjöb­rud201­1
    Äldre 3 Jan 21:09
    #10

    Wow va coolt! Jättefin, o va kul att ni lagt tiden på en sån grej :)

  • Mahy
    Äldre 3 Jan 21:17
    #11

    Oh vad kul! jg och M2B satt och titta på den nu" Jättemysig verkligen!

  • Äldre 4 Jan 08:05
    #12

    WOW! Jättekul grej, och snyggt gjord! Måste ha varit jättekul för gästerna!

  • Fästis
    Äldre 9 Jan 23:18
    #13

    Yeah, riktigt häftigt! 

    Jag och fästisen har precis klippt ihop våran "save the date"-film som ska mailas ut till lite långväga gäster, också stop motion.

    http://lucas.brynte.net/film 

    Och hjälpes vad imponerad jag blev över eran, 3 minuter är ju hur lång tid som helst när det gäller stop motion. :)

  • Äldre 10 Jan 07:00
    #14
    Fästis skrev 2012-01-09 23:18:09 följande:
    Yeah, riktigt häftigt! 

    Jag och fästisen har precis klippt ihop våran "save the date"-film som ska mailas ut till lite långväga gäster, också stop motion.

    lucas.brynte.net/film 

    Och hjälpes vad imponerad jag blev över eran, 3 minuter är ju hur lång tid som helst när det gäller stop motion. :)
    Åh, den var ju också riktigt söt och rolig :D Vad ni är duktiga, vilka idéer! :)
  • MalinL­arsson
    Äldre 10 Jan 10:23
    #15

    Vad imponerad jag blir av er båda som har gjort de filmerna! Jättehärliga, båda två!

  • Liliqu­e
    Äldre 10 Jan 14:16
    #16

    åååh! tänk om min blivande inte hade varit så kameraskygg...  himla söt video, TS!

    Och Fästis, wow! Skickligt gjort med de däringa brickorna (: Blev supersnyggt.

  • Future Mrs S
    Äldre 15 Jan 22:55
    #17

    åhh super bra gjord! kul med alla ideer, ni borde absolut köra på en fortsättning på den på festen sen tycker jag!!!

  • Future Mrs S
    Äldre 15 Jan 22:57
    #18

    men du gör en egen video och överraska honom med kanske? be en kompis fota dig och gör ett klipp till er låt eller en story om hur du letade efter honom eller något?

  • Future Mrs S
    Äldre 15 Jan 22:59
    #19

    tack igen för alla fina kommentarer! hoppas ni blir inspirerade och får egna ideer. själv kan jag inte sluta tänka på allt vi skulle haft med men gästerna hade nog tröttnat om den var mkt längre

  • MySwee­tShado­w
    Äldre 16 Jan 08:09
    #20

    Åhh vilka fina o roliga videos!!! Blev verkligen inspirerad nu! Solig

Svar på tråden Gifta! Vår stop-motion vi hade på bröllopet! Njoy ;)