Hedensguld.se?
Är det någon som beställt ringar via hedensguld.se? Hur lång tid tog leverans och får man något intyg på diamanterna? Har ni kollat upp dem hos någon annan juvelerare sen för att se äktheten?
Är det någon som beställt ringar via hedensguld.se? Hur lång tid tog leverans och får man något intyg på diamanterna? Har ni kollat upp dem hos någon annan juvelerare sen för att se äktheten?
Det ska jag absolut göra :)
Det blev danidos diora och inte victoria. Hittade bilder på dom båda på en annan sida och då var valet inte lika svårt längre :) Ringen är beräknad till att vara klar nu i slutet av april så jag väntar och längtar :) Lägger ut bilder när jag fått hem den.
Oj, nu verkar ju flera redan ha köpt ringar och blivit nöjda så kanske är min kommentar meningslös nu. Men jag är verkligen sååå besviken på Hedens guld. Jag bor i sthlm och vi försökte sköte det hela via telefon och mail. De svarade aldrig i telefon, ringde aldrig upp. Startade affären i januari och vi skulle gifta oss sista juli. Vi fick ringen två dagar innan vigseln trots att vi tjatade lääänge. Då var det fel ring.
Fick bära fel ring på min dag. Sen skulle de göra om den efteråt. Då var det samma veva igen med flera månaders förseningar och fick ringen först i december. Och då var den sned och vissa ändringar inte gjorda. Gav då upp och ska göra om den hos annan guldsmed när vi får råd.
Väldigt tråkigt att få vara utan ring så många månader som nygift. Ångrar djupt att vi anlitade dem... Men billiga är de ju iaf.
Aj då, det lät ju inte alls roligt. Jag vet inte än om jag kommer vara nöjd eller inte när jag väl får ringen, men det kan jag ju meddela om då :) Längtar i alla fall hemskt mycket, men blev lite skrämd nu.
Förlåt! Var inte meningen att göra dig orolig. Om det kan vara till någon tröst så kan jag säga att jag gjorde en specialbeställning av en av deras egna ringar (Casey & Dona) och det var rätt mycket pyssel med att ens få dem att förstå vad jag menade att jag ville ha. Och det verkar ju vara en hel del andra som fick vad de ville ha! ;) Hoppas det löser sig för dig och att du blir riktigt nöjd!!
Har inte fått ringen än. Beräknad leveranstid var ca 24-26 april. Har ringt och pratat med de vid två olika tillfällen och det har bara varit ursäkter. Hoppas att jag kommer gilla den när den väl kommer nu bara. Nästan så att jag skulle vilja häva köpet, då jag bara blir så irriterad. Skulle det gå att göra eller har det inte gått nog lång tid?
Vi har beställt vigselring därifrån men inte fått den ännu. Väntar med spänning. Det skulle ta ca 4 veckor och har väl gått 1 1/2 nu. Blir lite orolig när ni säger att det har krånglat med leveranstid. Gör iofs inget om den blir några veckor försenad då vi inte gifter oss innan 30/6.
Nu har jag fått min ring :) riktigt fin, men är ändå irriterad på den dåliga service som vi fick. Lägger in bilder så snart jag orkar ordna med det :)
Vi var där i höstas och provade ringar. Liten butik som var fullproppad med släktingar eller vänner till de i butiken. Gav inte ett wow-intryck direkt så vi har beställt våra ringar från Vigselbutiken.se istället.