• Theresebride

Hedensguld.se?

Är det någon som beställt ringar via hedensguld.se? Hur lång tid tog leverans och får man något intyg på diamanterna? Har ni kollat upp dem hos någon annan juvelerare sen för att se äktheten?

• Svar på tråden Hedensguld.se?
  • pyttesvampen

Vilken tänkte du beställa? har också funderingar på att köpa av dem :)

• Theresebride

Jag funderar på antingen diora eller victoria princess från märket danidos :) Vilken funderar du på?

• Fröken Sassa

Nu har jag visserligen inte beställt av Hedens men vi var i deras fysiska butik i Göteborg när vi var på ring-jakt. Supertrevlig personal och bra bemötande. Var nämligen ute just efter DaniDos ringar :) Slutade med att vi köpte den i Vigselbutiken i Ängelholm (endast för att det låg närmre oss) men DaniDos-ringarna är ju desamma oavsett vart man köper dem!

Är hursomhelst MEGA nöjd med min Diora Princess (och Diora Allians som jag överraskades med i morgongåva). DaniDos skickar med en intyg på diamanternas specifikation men Vigselbutiken som vi köpte dem av gjorde även en egen värdering (kostnadsfri) där ringarna värderades till en bra bit över det vi gav för dem!

Bra köp helt enkelt :) Ca 4-6 veckors leveranstid. Hade inga som helst problem med beställningen. Den butik vi köpte av gör större delen av sina försäljningar just online men har nu även en "riktig" butik. Jag hoppas och antar att Hedens är lika tillmötesgående online som de var i butik om man nu väljer att köpa där!

Lycka till med era val, säg till om jag kan hjälpa till med bilder etc.

Kram!

• Theresebride

Okej, det låter ju jättebra :) Du får jättegärna skicka bilder på din ring, roligt att se lite mer hur dom ser ut i verkligheten. Jag skickar ett meddelande med en mailadress som du kan skicka bilderna till. Det hade verkligen varit jättesnällt :)

Hedensguld hade visst någon slags återförsäljare i södertälje som hade alla ringarna från danidos, så ska eventuellt åka ner i februari och träffa henne för att prova och kolla lite närmare på dom.

• Snojsan

Vi har köpt alla tre ringarna från Hedens guld. Dom är jätte proffsiga, trevliga och förstående. Jag "designade" med deras hjälp mina ringar och är super nöjd! Rekomdenderar dem starkt!
    Dom älskar verkligen sitt yrke.

• Fröken Sassa
    Theresebride skrev 2012-01-03 18:02:50 följande:

Okej, det låter ju jättebra :) Du får jättegärna skicka bilder på din ring, roligt att se lite mer hur dom ser ut i verkligheten. Jag skickar ett meddelande med en mailadress som du kan skicka bilderna till. Det hade verkligen varit jättesnällt :)

Hedensguld hade visst någon slags återförsäljare i södertälje som hade alla ringarna från danidos, så ska eventuellt åka ner i februari och träffa henne för att prova och kolla lite närmare på dom.

Här kommer ett par bilder på ringarna. Kanske lite halv-kass kvalitet men de var för stora att ladda upp så jag fick förminska de ordentligt. Men man ska nog kunna se dem rätt bra ändå , en idé om hur de ser ut på riktigt iallfall. Ungefär 1 miljon gånger finare på riktigt än på deras produktbilder så in och prova vetja!

Kram!

• Fröken Sassa

Oj... nu såg jag ditt PM! Sorry, hann visst se tråden först... Hursomhelst, bara säg till om du behöver veta mer!

• Theresebride

Oj va fin den va! Verkligen hur fin som helst, nu längtar jag ännu mer tills jag beställt och ska få ha den på mitt finger :P

Fröken Sassa skrev 2012-01-05 19:22:02 följande:
    Här kommer ett par bilder på ringarna. Kanske lite halv-kass kvalitet men de var för stora att ladda upp så jag fick förminska de ordentligt. Men man ska nog kunna se dem rätt bra ändå , en idé om hur de ser ut på riktigt iallfall. Ungefär 1 miljon gånger finare på riktigt än på deras produktbilder så in och prova vetja!

Kram!

• TheD
    Min morgongåva kommer från HedensGuld. Uppenbarligen var älsklingen nöjd med det han läste och det som kom, och han beställer inte bara så där. Tycker han en sida är lite "knepig" då låter han bli att beställa :)
Svar på tråden Hedensguld.se?