• Forumvärd

    Förlovade sig du eller någon du känner på Nyårsafton?

    Nyår! Skål
    Slutet på ett år och början på ett annat!
    Nya möjligheter, spänning och en rejäl dos med fest och glädje.
    Det brukar väl vara rätt vanligt med förlovningar då, eller är jag ute och cyklar?

    Förlovade du eller någon du känner dig?

    God fortsättning på det nya året!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Förlovade sig du eller någon du känner på Nyårsafton?
  • Elinaelsa

    Ja, min sambo friade till mig på tolvslaget! Precis efter vi hade skålat och önskat varandra gott nytt år. Han ställde sig på knä inför våra vänner och jag svarade såklart ja. Nu är vi båda ivriga att börja planera bröllopet.


    På tolvslaget
  • chabar
    Elinaelsa skrev 2012-01-02 11:33:25 följande:
    Ja, min sambo friade till mig på tolvslaget! Precis efter vi hade skålat och önskat varandra gott nytt år. Han ställde sig på knä inför våra vänner och jag svarade såklart ja. Nu är vi båda ivriga att börja planera bröllopet.
    På tolvslaget
    Samma här, fast 2011 - så i år blir jag fru den sista juni.
  • Christine83

    Jag svarade Ja vi förlovade oss...
    Men mer korekt är att jag friade genom att fråga om han ville gifta sig (i år)
    Då vi varit förlovade med ringar i flera år redan.

  • daniiel

    Japp, ett par bekanta förlovade sig, men jag ger inte mkt för den förlovningen.. tyvärr..

    Vet dock av flera andra par, vänners vänner osv, som förlovat sig på Nyår genom åren. Tror det är en rätt vanlig dag/kväll/natt att förlova sig/fria på :)

  • Elila

    Vi var i Paris nyåret 2012/2011 och m2b överraskade med att gå ner på knä lagom till efterrätten....jag svarade Jaaa! och nu ska vi gifta oss den 4/8 i år...

    På tolvslaget stod vi under Eiffeltornet och bara skrattade och kysstes :)

    På denna nyårsafton fick jag en jättevacker ring som en ett-årig förlovningspresent :) Varje nyår kommer innebära så mycket fina minnen nu härdanefter :)

  • Silketuss

    Mina föräldrar förlovade sig på nyårsaftonen en gång i tiden. Och för några dagar sedan förlovade sig min dotter och hennes sambo, på nyårsaftonen!  

  • Forumvärd
    Lipan skrev 2012-01-02 11:03:56 följande:
    Njae, nästa. På nyårsdagens morgon blev det. :)
    Var det ni som förlovade er?
  • Forumvärd
    Elinaelsa skrev 2012-01-02 11:33:25 följande:
    Ja, min sambo friade till mig på tolvslaget! Precis efter vi hade skålat och önskat varandra gott nytt år. Han ställde sig på knä inför våra vänner och jag svarade såklart ja. Nu är vi båda ivriga att börja planera bröllopet.
    På tolvslaget
    Åh vad roligt! Grattis! Skål
    Kommer ni att gifta er under 2012?
  • Forumvärd
    chabar skrev 2012-01-02 11:38:57 följande:
    Samma här, fast 2011 - så i år blir jag fru den sista juni.
    Grattis!! Skål
Svar på tråden Förlovade sig du eller någon du känner på Nyårsafton?