• daniiel

Hur vanligt är det att rulla runt i sänghalmen på bröllopsnatten?

När vi hade sagt "godnatt" och "tack för idag" till alla gäster och tagit oss till hotellrummet, så var vi båda väldigt trötta. Min make hjälpte mig visserligen med snörningen på klänningen, men sedan sjönk vi ner i varsin fåtölj framför tvn, ätandes lite vindruvor och skummade igenom gästboken en snabbis. Jag hade vanliga svarta bomullstrosor på mig, men vad spelade det för roll? Det var väl ingen av oss som orkade tänka på en sådan sak. Efter ca 10 minuter sov min make i fåtöljen. Ca 30-40min efter vi kommit in på rummet, så sov vi båda två sött i sängen. När vi vaknade på morgonen, så duschade vi, klädde vi på oss, gick ner och åt frukost och sedan packade vi ihop våra saker och ville åka hem.

Är vi otroligt oromantiska, trötta och lata? hehe

Hur vanligt är det att man orkar med att byta till finare och sexigare underkläder och kryper ner i sängs tillsammans och har lite "vuxenmys" egentligen?

• Svar på tråden Hur vanligt är det att rulla runt i sänghalmen på bröllopsnatten?
  • Iseika

Eh, min man plockade ur alla nålar ur håret på mig, klippet upp gummisnoddarna och hjälpte mig av med klänningen. När jag fem minuter senare sminkat av mig och borstat tänderna sov han sött. Ytterligare fem minuter senare sov jag lika sött. 

Jag fick en del förvånade kommentarer från ogifta vänner som undrade hur vi inte kunde ha sex men vad tusan, jag har legat med karln rätt många gånger tidigare och planerar att hinna med det ett par gånger till också  

• TheD
    Den tråd som fanns om detta var det då inte många som hade vuxengymnastik. Vi hade det definitivt inte. jag jobbade dag och natt i somras så jag var slut när jag la mig och sen när jag vaknade för att gå till frissan...
  • Brummelisa

Vi hade inte sex på bröllopsnatten, för mig var det inte viktigt, det finns andra dagar jag kan ligga med min man ;)

• daniiel

Haha vad skönt att höra att vi inte är ensamma om att vara så "tråkiga" under bröllopsnatten :P Håller med, innan man fått av klänningen och hade plockat ur löshåret för min del osv.. Jaasi...

Jag visste inte att det funnits en tråd om det tidigare. Jag vet bara att det är många som inte gift sig ännu som planerar så att vara så sexiga osv inför bröllopsnatten, men för mig hade det inte varit lönt, så var bara nyfiken på hur det var för andra :P

• Drömbröllop12

Här kommer en som är precis tvärtom

Kommer ha de sexigaste underkläderna som går att finna under klänningen, eller vem vet kanske inget alls! :O

Skulle bli mäkta besviken om vi inte har kalashärligt sex när vi delar vår första natt som gifta ihop. Kan poängtera att sex är väldigt viktigt för oss båda och vi tillhör dem som har sex många gånger i veckan.

Dömmer ingen hur man gör, man ska göra precis som man själv/själva vill!

Men så är det för oss :)

• fruhgan

Vi trodde att vi inte skulle orka med "äktenskapligt umgänge" på bröllopsnatten.... men så visade jag i alla fall de fina underkläderna som jag köpt just för det ändamålet och sen var tröttheten som bortblåst
    Min man tyckte att underkläderna var fina och ville "känna lite på sin fru" sim han sa och sen kände vi oss inte trötta längre he he he he he he
    Vi hade väldigt mycket umgänge och min man sa flera gånger saker i stil med:
     -Jag blir ju lite extra "ni vet" av att tänka att detta är första gången som man och hustru"

Svar på tråden Hur vanligt är det att rulla runt i sänghalmen på bröllopsnatten?