• Marys

    Ett råd ! Res bort efter vigseln !!!!

    Mitt Stora råd till er som ska gifta er. - RES BORT ! Ta några dagar, en vecka på annan ort. Bara för er själva. Låt inte vardagen rusa på redan på måndagen efter vigseln Hjärta

    Stanna kvar och njut av det lugn som in finner sig hos er efter allt ståhej runt bröllopet.

    Njut av varandra några dagar utan alla vardagliga måsten.

     Det behöver inte kosta en massa pengar. Man kan låna en lägenhet eller stuga.

    {#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Ett råd ! Res bort efter vigseln !!!!
  • daniiel

    Haha och jag som tyckte det var så skönt att få vara hemma och återgå till vardagen efter bröllopet :)

  • TheD

    Jag återgick till att jobba dag och natt. Var inga problem. Tyckte inte det var så mycket ståhej påbröllopsdagen så för oss gjorde det inget att jobba. Vi åkte bort en månad sex veckor senare itsället :)

  • Chicita

    Vi var lediga efter vigseln, men vi var hemma 6 dagar emellan bröllop och resa. Riktigt skönt att få landa lite i vardagen Glad

  • augustesen

    Vår tanke är att åka bort på en kortare resa måndagen efter bröllopet (vi gifter oss på lördagen). Blir inte den riktiga smekmånaden då vi tar den i december/januari men tänkte ta en 4-5 dagar i Italien eller Grekland. Supermysigt!

  • Sebastiána

    Håller med TS. Vi reste upp från Skåne, där vi gifte oss,  till Västerbotten, där vi bor på några dagar med några stopp på vägen. En enkel resa (med övernattningar på mysiga vandrarhem) men bara att få ägna sig åt varandra räcker .

  • BigAppleGal

    Håller helt med TS! Trodde inte alls att jag skulle känna så, det var maken som ville, men nu efteråt är jag så fruktansvärt glad att vi åkte! Det förlängde verkligen hela upplevelsen, och vi behövde komma bort från allt och bara vara vi två efter allt ståhej! Men alla är ju olika, vi har inga barn tex så för oss var det lätt att åka iväg och släppa allt.

  • Aprilbruden

    Hej!


    Vi kommer att göra så :) Vi gifter oss den 27 april. En fredag på förmiddagen. Har lite lunch och fika efteråt hemma hos oss med våra föräldrar (som är de enda som får vara med vid vår vigsel). På eftermiddagen åker vi på spaweekend och kommer hem söndag kväll. Har även tagit ledigt på måndagen efter och är ledig på torsdagen före för att hämta blommor, fixa med maten och fikat och bara göra mig vacker :))

  • Juni 2012

    Låter otroligt mysigt! Jag hoppas att jag blir beviljad ledighet för den fredag vi ska gifta oss, annars får jag göra en fuling... Men att få ledigt fler dagar, det låter ju som en dröm! Solig

Svar på tråden Ett råd ! Res bort efter vigseln !!!!