Rabattkupong till guldfynd - finns det för närvarande i något magasin?
Jag har spanat på miljarder rin

Har någon en susning ifall det finns en kupong i något magasin?
Den här är det!
Ja det finns en kupong i en av bröllops tidningarna kommer dock inte på vilken det är... hoppas någon annan vet
Man får rabattkupongen om man är medlem i deras kundklubb också. När min karl fyllde år så fick han en "grattishälsning" från Guldfynd med 30 % på valfri vara. Blev en del när vi köpte våra ringar.... :)
Just nu har dom 25% rabatt på alla guld och diamantsmycken! Räcker tills på söndag 18/12.
När jag googlade på rabatt guldfynd fick jag upp detta:
Guldfynds Facebook-sida är därför öppen för alla ”Fans” att diskutera och dela med sig på väggen. Man kan även skicka virtuella gåvor bilder med budskap till sina Facebook-vänner, till exempel en skyddsängel eller ett hjärta. Dessutom får under en kampanjperiod varje ny fan en kupong med 25 % rabatt på ett inköp i någon av Guldfynds butiker. Eftersom Guldfynd inte har webbförsäljning är det viktigt att leda online-besökare till offline-butikerna.
Vet dock inte om detta gäller fortfarande eller om det går att kombinera med den rabatt som redan finns. Men det kan ju vara värt att kolla upp
eller denna kanske
http://www.toprabattkod.se/kampanjer/guldfynd.se
googlar man hittar man det mesta
Tack snälla ni!
Nu tycks vi dock ha spräckt vår budget med ungefär Kuwaits BNP så nu får jag nog avvakta trots allt och se vilken ring det blir i slutändan... :-S
Det är inte billigt att gifta sig inte!
Ett tips är att kolla på tex. sefina.se jag köpte min ring där för 3200kr den kostar 10699kr i butik
Jag håller med dig när det gäller ringarna i vittguld, vissa ser man ju det gulaguldet under liksom. Kaplans har ju auktioner de kanske kan ha något
Ja men nu har du ett E-baytips i mailkorgen iallafall :)
Det sjuka är att jag tittade också på den ringen innan jag hittade min! Tror vi har samma smak :)
Ja men nu har du ett E-baytips i mailkorgen iallafall :)
Det sjuka är att jag tittade också på den ringen innan jag hittade min! Tror vi har samma smak :)