• Forumvärd

    Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling

    Nu närmar vi oss julen och då behöver vi en rolig och avkopplande tävling!
    Så här kommer Bröllopstorgets stora JULRACE!!Tomte
    Tävla med oss i december och vinn fina priser!

    Tävlingen kommer att gå till som så att ni kommer att få olika uppdrag!
    Uppdragen kommer att variera och det kan bli foto, rim och annat skoj!Solig

    Det kommer nya uppdrag måndagar och torsdagar så håll koll!
    Vinnarna utses av en jury från Bröllopstorget och kommer att presenteras här i denna tråd.

    Tävlingens första uppdrag!

    Ta ett foto på din adventljusstake eller stjärna och dela med dig av decemberstämningen!
    Ladda upp bilden i tråden.
    Berätta även vad adventsmys innebär för dig!

    Tävlingens första vinst är "Rough Diamond" ett läckert smycke från Elin Ryd
    www.elindesign.com



    Tävlingen startar den 1/12 och vinnaren kommer att utropas den 5/12 i denna tråd.
    I samband med det så kommer nästa uppdrag att läggas upp.

    Lycka till!!

    Tråden kommer att öppnas den 1/12!!
  • Svar på tråden Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling
  • Cantaton
    Chicita skrev 2011-12-05 10:47:52 följande:

    Eller förlåt, jag blandade ihop det med en annan tävling...


    Men jag tror ändå inte att dom går parallellt.


    Inte jag heller, men eftersom den inte är låst för svar o ingen vinnare utsetts tänkte jag... Jag ville skicka in ett bidrag, men det är ju ingen idé om tävlingen är slut :)
  • Chicita
    Cantaton skrev 2011-12-05 10:49:14 följande:
    Inte jag heller, men eftersom den inte är låst för svar o ingen vinnare utsetts tänkte jag... Jag ville skicka in ett bidrag, men det är ju ingen idé om tävlingen är slut :)
    Skicka in ett bidrag du. Om inte annat så får vi ju en fin bild att titta på Skrattande
  • Cantaton


    Första advent gav jag två adventskonserter i Seglora kyrka på Skansen. Då berättade jag just vad advent innebar för mig. Som liten var advent de 24 decemberdagarna fram till julafton, då mamma hade hängt 24 små paket i en liten enbuske och jag fick öppna ett paket om dagen. Idag är advent levande ljus och musik. Min advent 2011 hade inte kunnat börja bättre än den gjorde. Jag sjöng adventssånger i ett hav av levande ljus på en kulturminnesplats medan adventsfirande människor fann sitt lugn i såväl ljus som musik medan vinden ven utanför. Många stilla tårar rann nerför kinderna hos dem som blundade, lyssnade och tänkte på nära och kära i denna stund. Advent är för mig att vara en del i denna magiska stund av närhet, äkthet och kärlek.
  • Chicita
    Cantaton skrev 2011-12-05 13:00:38 följande:


    Första advent gav jag två adventskonserter i Seglora kyrka på Skansen. Då berättade jag just vad advent innebar för mig. Som liten var advent de 24 decemberdagarna fram till julafton, då mamma hade hängt 24 små paket i en liten enbuske och jag fick öppna ett paket om dagen. Idag är advent levande ljus och musik. Min advent 2011 hade inte kunnat börja bättre än den gjorde. Jag sjöng adventssånger i ett hav av levande ljus på en kulturminnesplats medan adventsfirande människor fann sitt lugn i såväl ljus som musik medan vinden ven utanför. Många stilla tårar rann nerför kinderna hos dem som blundade, lyssnade och tänkte på nära och kära i denna stund. Advent är för mig att vara en del i denna magiska stund av närhet, äkthet och kärlek.
    Fin bild Glad
    Såg precis detta i trådstarten: Tävlingen startar den 1/12 och vinnaren kommer att utropas den 5/12 i denna tråd.
    I samband med det så kommer nästa uppdrag att läggas upp.

    Men jag har inte sett att dom utropat någon vinnare än, så du borde ju vara med i tävlingen fortfarande
  • Cantaton
    Chicita skrev 2011-12-05 15:19:53 följande:
    Fin bild Glad
    Såg precis detta i trådstarten: Tävlingen startar den 1/12 och vinnaren kommer att utropas den 5/12 i denna tråd.
    I samband med det så kommer nästa uppdrag att läggas upp.

    Men jag har inte sett att dom utropat någon vinnare än, så du borde ju vara med i tävlingen fortfarande
    Tack :)

    Vi får väl se! 
  • Forumvärd

    Vi kommer att tala annonsera vinnaren i morgon
    Vi förlänger tävlingen så att det är möjligt att tävla t.om midnatt.
    Det har tyvärr varit problem med bilduppladdningen.

  • Cantaton
    Forumvärd skrev 2011-12-05 15:39:13 följande:
    Vi kommer att tala annonsera vinnaren i morgon
    Vi förlänger tävlingen så att det är möjligt att tävla t.om midnatt.
    Det har tyvärr varit problem med bilduppladdningen.
    Tack för info! :)
  • durrasflikka


    Måste bjuda på en bild till för idag infann sig julkänslan i mig då den första snön kommit och detta är första gången Mio han kan kolla och leka i snö. =)


  • pärlan01

    hej, ni som är här inne kan ni se en svart ljusstake med 2 st tomtar o en ko i mellan? Skrattande
     
    Ja kan ej se den på firefox, men går ja in på internet explorer så ser ja att den är med här. 

    konstigt.

  • sollan
    pärlan01 skrev 2011-12-05 17:12:00 följande:
    hej, ni som är här inne kan ni se en svart ljusstake med 2 st tomtar o en ko i mellan? Skrattande
     
    Ja kan ej se den på firefox, men går ja in på internet explorer så ser ja att den är med här. 

    konstigt.
    Ser tyvärr inte den
    Blivande vårbrud
Svar på tråden Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling