• fridajohanna

Band till bröllopsfesten i Gbgtrakten?

Hej alla glada bröllopsplanerare!

Jag är på jakt efter ett bra och prisvärt band i gbg-trakten. Skall gifta mig i Kungälv och letar efter ett band som ligger runt 5000-7000 kr för en kvälls spelning. Har någon bra tips?

Tack,

Jo the Bride!

• Svar på tråden Band till bröllopsfesten i Gbgtrakten?
  • POCHP

Mitt bidrag blir Michael Abrahamsson www.michaelabrahamsson.com
    Vi fick ett kanonpris som var någon tusenlapp över det, vi bokade dock för ett bra tag sedan :)

• Syrinx

Men Michael Abrahamsson är väl inget band? Och dessutom har jag för mig att de prisnivåerna jag sett i samband med hans namn ligger på det dubbla upp till det tredubbla mot vad TS efterfrågar?

Fridajohanna, det finns alltid massor av bra band som bildas på de olika musikhögskolorna, i alla olika genrer. Så mitt tips är att du vänder dig till Musikhögskolan och ber dem att antingen tipsa direkt (de brukar ha bra koll på sina studenter) eller sätta upp en lapp med era kontaktuppgifter. Då kan du säkerligen få massa bra napp! Lycka till!

• Herrlarsson

Vi hade PS Live från Kungälv på vårt bröllop! Vi träffade dem när det spelade After Ski i Sälen där de gjorde ett grymt framträdande. Helt super! Spelade bra blandad musik för alla åldrar och riktigt bra ös hela kvällen. De bjöd även på middagsunderhållning. Kolla in www.pslive.se/pslive

• alexandrasjoberg85

Vi har bokat Stollarna, jag tror de är från Göteborg. Min m2b säger att de är riktigt bra....kostar ca 8000:-

Svar på tråden Band till bröllopsfesten i Gbgtrakten?