• Tinzi
    Äldre 19 Nov 13:12
    1975 visningar
    8 svar
    8
    1975

    4 tärnor och 3 marskalkar?

    Vad tycker ni? kan man ha så? Hur ska ni ha?

  • Svar på tråden 4 tärnor och 3 marskalkar?
  • AndroS­id
    Äldre 19 Nov 13:31
    #1

    Klart man kan ha så! Glad
    Jag själv tycker dock det verkar jobbigt att hålla reda på ett så stort brudfölje, så vi ska ha två tärnor och två marskalker (den ena kvinnlig Flört).

  • Strawb­erry
    Äldre 19 Nov 13:39
    #2

    Finns inget rätt eller fel! Jag ska ha två brudtärnor, närmsta vännerna. Helt upp till mig. Min blivande ska ha en eller kanske två marsalkar, bästa vännen och kanske brorsan. Helt upp till honom! :D

  • Äldre 19 Nov 14:15
    #3

    Klart ni kan ha det :)

    Vi hade en brudnäbb, två tärnor och fyra marskalker och det gick hur bra som helst :)

  • Äldre 19 Nov 15:23
    #4

    Klart ni kan Glad Jag kommer ha 4 tärnor + min bror som min marsklak. sen har min blivande en bestman & en marskalk!
    Det går att göra precis som man själv känner för! 

  • Tinzi
    Äldre 20 Nov 19:53
    #5

    Låter bra! Ena tärnan ska gå före oss med brudnäbbarna framför sig, de andra går i "par" efter oss. Blir bra så slipper en gå ensam :)

  • Äldre 21 Nov 09:02
    #6

    jag ska ha en tärna och min m2b möjligen en marsalk.. eller ingen alls. får han bestämma :P 

  • aniara
    Äldre 21 Nov 09:10
    #7
    Nikkita skrev 2011-11-19 15:23:50 följande:
    Klart ni kan Glad Jag kommer ha 4 tärnor + min bror som min marsklak. sen har min blivande en bestman & en marskalk!
    Det går att göra precis som man själv känner för! 
    Både en bestman och en marskalk, hur får ni ihop det? Jag trodde man hade antingen eller?
  • Micame­la
    Äldre 2 Dec 21:03
    #8

    Självklart! 
    Det finns inga regler på "din dag". Du bestämmer precis hur du vill ha det!
    Vi kommer att ha så. Vi vill ha våra närmsta vid vår sida.

Svar på tråden 4 tärnor och 3 marskalkar?