Inlägg från: Brud vår 2012 |Visa alla inlägg
  • Brud  vår 2012

kina-kläning

Hej!

Nu har jag äntligen valt vilken klänninga jag ska ha - det var ju lättare sagt en gjort ;)

Ja, jag vet att det finns/funnits 1.000 olika trådar om Kuna-klännigar, men jag fortsätter nu med en (sorry)

Är det någon av Er som har erfarenhet från mylove bridal ???
    Jag har inte heller lyckats hitta vad frakten kostar, varken från Kina eller sedan från DHL -- är det någon som vet?

kram på er

• Svar på tråden kina-kläning
  • Brud  vår 2012

hej!!

trodde inte att någon skulle svara, antog att alla har tröttnat på Kina-klännings-trådar.. Så tack för ditt svar =)

får inte in någon bild här, men klänningen heter: 

The Newest a line Wedding Dress MWB0801041 så när du är på deras hemsida, klickar du in new och sedan  A-line och så är det på sida nr 4

överdelen är tub, och kjolen är 'maräng med släp' och så 'brodyrskärp' i midjan

tack igen för ditt svar!!

• Brud  vår 2012

dhl ringde igår, jag har ett paktet att hämta ;)
    Är nästan 100% säker att det är min klänning, spännande och framför allt snabba puckar!!!
    tyvärr så har vi dragit igång en renovering här hemma, så jag vet inte om jag kommer att packa upp o prova klänningen denna vecka - men får se om jag kan hålla mig.. får väl annars dammsuga o svabba av ett av rummen till rent golv o prova 'lite' =)

taft har jag också sett på flera snygga klänningar på nätet, men det man ska tänka på är att det är ett sådant 'prassel-tyg', så mitt förslag  är att du går till en brudbutik o provar en taftklänning, innan du beställer den, så att du får en känsla om du tycker om tyget - lycka till

kram till er alla!!

• Brud  vår 2012

fick klänningen och har provat den!
    Tyget o broderierna är jättefina, men tyvärr är den alldeles för kort framtill... felar typ 1 dm, men jag får väl lämna in den till sömmerskan och så får vi se vad hon säger om möjligheter o kostnad!

• Brud  vår 2012

i och med att vi håller på att renovera hemma, så har jag bara prövat den ett jättesnabbis, vill ju inte skita ner den i allt byggdamm. Men tyg o broderierna, stenarna, ja allt så tipptopp ut!
    har inte varit hos sömmerskan än, väntar till efter nyår. Det är ju de 3 stålvajrarna i underkjolen som gör att den blir 1 dm kort framtill, utan underkjol är längden bra, men eftersom det är de som skickade med underkjolen, så tycker man ju att de borde ha 'tänkt på det', men men, kan väl inte få allt för 1.200 kr =)
    Vet inte vad en sömmerska tar, men blir det inte över 3.000 kr, så har jag ju ändå tjänat på att ta en Kina-klänning!!

• Brud  vår 2012

inte en aning, så såg inte sidan ut när jag beställde den. och jag vet att den 2 mån efter att jag fått min klänning, så lade de ner sidan...
    så jag vet faktiskt inte o mdetta är bluff eller om det är som 'det ska'

lycka till

Svar på tråden kina-kläning